کارشناس داوری مارکا: داور پنالتی به رئال داد!


سرویس خبر شماره: 1994525
24 ژانویه 1402 در 11:51 ب.ظ.
1.8K |

3نقطه نظر

پاول فرناندز، کارشناس داوری اسپانیایی معتقد است که تصمیم داور برای اعلام پنالتی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فینال سوپرجام یک اشتباه بوده است.

کارشناس داوری مارکا: داور پنالتی به رئال داد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکو سوپرکاپ آغاز شد. در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار، مادریدیستای سرخپوشان موفق شدند با دو گل وینیسیوس جونیور پیش بیفتند و بارسلونا را در شرایط سختی قرار دهند.

پس از دو گل رئال، بارسا فشار آورد تا نتیجه را تغییر دهد. آنها در نهایت موفق شدند و روبرت لواندوفسکی با یک ضربه والی خوب در دقیقه 33 بازی را 2-1 کرد.

1978743

پس از گل بارسا، اتفاقی افتاد که می تواند در ماه های آینده به موضوعی دائمی بین هواداران رئال مادرید و بارسلونا تبدیل شود. رودریگو در دقیقه 37 توپی را به سمت دروازه فرستاد و در حالی که توپ به سمت وینیسیوس می رفت، آرائوخو دوست مستقیم او دستش را روی شانه او گذاشت و همین تماس باعث سقوط وینگر رئال شد. داور بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره کرد و وینیسیوس موفق شد گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

پس از اعلام پنالتی و گل، هواداران بارسلونا در فضای مجازی به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. پل فرناندز کارشناس داوری در اولین اظهارنظرهای پس از این اتفاق ادعای هواداران بارسا را ​​تایید کرد. او معتقد است که داور به اشتباه یک پنالتی را به سود رئال مادرید اعلام کرده است.

او گفت: “من نمی توانم هیچ تماسی از آرائوخو در آن صحنه پیدا کنم.” برای من این تصمیم بدی از سوی داور است.

1978744

مجله اخبار فوتبال خارجی