کارشناس مدعی شد که ساکا آس آرسنال می تواند جایگاه انگلیس را به ستاره چلسی از دست بدهد

استن کالیمور بازیکن سابق لیورپول به بوکایو ساکا توصیه کرده است که “مراقب پشت خود باشد”، زیرا کول پالمر، ستاره چلسی می تواند جایگاه او را در تیم ملی انگلیس برای قهرمانی اروپا 2024 بگیرد.

استن کالیمور به بوکایو ساکا ستاره آرسنال هشدار داد و نگرانی از مصدومیت را تشریح کرد

ساکا فارغ التحصیل آکادمی آرسنال یکی از مهم ترین اعضای یازدهم میکل آرتتا است. او اغلب به تنهایی حملات را رهبری می کند، به طرز فوق العاده ای با هم تیمی ها ترکیب می شود و در زدن ضربات برنده بازی مهارت دارد. زمانی که ساکا مناسب باشد، انگشت شمار است، اما او در این اواخر در بهترین حالت خود نبوده است.

وینگر راست 24 ساله پس از سوت تمام وقت، لنگان از زمین خارج می شود و به این معنی است که ممکن است با مصدومیت بازی کند. او همچنین در پایان بازی‌ها به طرز نگران‌کننده‌ای خسته به نظر می‌رسد و در تلاش برای عقب ماندن از حریفان خود است.

کالیمور در ستون اختصاصی خود برای CaughtOffside، مشکلات تناسب اندام ساکا را تشریح کرد و گفت که پالمر طلسم “سرد” چلسی می تواند در یورو 2024 در انگلیس گرت ساوتگیت جای او را بگیرد.

او بیان کرد:

چند هفته پیش در این ستون، من گفتم پالمر باید برای انگلیس در یورو 2024 شروع کند، اگرچه مسترکلاس او در دوشنبه شب مقابل اورتون در معرض خطر سقوط بود. این بچه سرد است، از هیچ مردی نمی ترسد، هیچ شهرتی او را اذیت نمی کند و فقط مهارت خود را از طریق دفاع مانند یک قایقران به پیش می برد.

من به او پیشنهاد دادم در سمت چپ باشد، اما می‌دانید چه چیزی، بوکایو ساکا ممکن است مجبور باشد پشتش را در سمت راست انگلیس تماشا کند، زیرا نه تنها پالمر ممکن است در نهایت از او سبقت بگیرد اگر فصلش به گل‌زنی ادامه دهد، بلکه ساکا دائماً در پایان بازی‌ها لنگ می‌زند. ظاهراً با یک مصدومیت طولانی مدت، پس ممکن است این پالمر باشد که با جارود بوون، بازیکن وستهم به عنوان معاون وی، از او استقبال کند.

کول پالمر در این فصل برای چلسی در فرم فوق العاده ای ظاهر شده است

پالمر در بحبوحه غم و اندوه فصل چلسی در لیگ برتر، یک چراغ امید بوده است. مائوریسیو پوچتینو به بازیکن سابق منچسترسیتی آزادی فراوان داده است و او ایمان مربی خود را با ارائه عملکرد درخشان یکی پس از دیگری جبران کرده است.

او تاکنون 28 بازی در لیگ برتر برای بازنشستگان در لیگ برتر انگلیس انجام داده است که 20 گل زده و 9 پاس گل داده است. از نظر آماری، پالمر روز دوشنبه (15 آوریل) بهترین بازی دوران حرفه ای خود را مقابل اورتون انجام داد. او در مسیر 6-0 4 گل مقابل مرسیسایدرها به ثمر رساند و در کنار ارلینگ هالند به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر ظاهر شد.

https://sportslens.com/news/arsenal-saka-chelsea-star-england/ منبع: