پرسپولیس کاپیتانش را برای سپاهان می خواهد


سرویس خبر شماره: 2015608
آوریل 31, 1403 در 2:26 ب.ظ.
3.8K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

امید عالیشاه باید تا روز بازی بزرگ مقابل سپاهان در اختیار اسمار باشد.

پرسپولیس کاپیتانش را برای سپاهان می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر چند پرسپولیسی ها در آبادان قاطعانه و راحت پیروز شدند، اما غیبت کاپیتان تاثیرگذار خود را حداقل در یک برهه از مسابقه به وضوح احساس کردند.

امید عالیشاه که مانند اکثر دیدارهای این فصل با توپ پر وارد زمین تیم صنعت نفت شد، پس از نمایش درخشان در ده دقیقه ابتدایی و به ثمر رساندن گل اول تیمش، به دلیل کشیدگی عضلات همسترینگ، خیلی زود زمین را ترک کرد. یک تعویض اجباری

با مصدومیت عالیشاه، اولاً هواداران پرسپولیس می ترسیدند با از دست دادن یکی از بهترین ابزارهای هجومی تیمشان، پرسپولیس قدرت حفظ این برد و یک امتیاز به آبادان را نداشته باشد و ثانیاً با از دست دادن ستاره تأثیرگذار تیمشان در بازی های آینده. در رقابت برای قهرمانی با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد.

امید عالیشاه بعد از بازی در آبادان گفت که فکر می کنم مشکل مصدومیتش جدی نیست و این بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس است و احتمالا مشکلی با تیمش نخواهد داشت.

پرسپولیس بدون امید عالیشاه با افت محسوسی در ارائه فرم مورد نظر اسمار مواجه شد اما در نهایت با تجربه بیشتر، نفوذ ستارگانی چون ترابی و آل کثیر و البته ضعف دفاعی صنعت نفت، توانست تمام تلاش خود را انجام دهد. پیروزی در آبادان مهمتر است و حالا امیدوارند کاپیتان خود را داشته باشند.

در عین حال، اگر عالیشاه در بازی حذفی آخر هفته آینده در اراک حضور نداشته باشد، با توجه به اینکه تیمش تا حدودی به او وابسته شده و حرکات هجومی اورونوف و ارونوف و حرکات هجومی او تا حدی به او وابسته شده است، انتظار می رود به دیدار بزرگ 22 اردیبهشت برابر سپاهان راه یابد. ترابی. گویی بدون حضور علیشاه در مقامی که بیشترین تأثیر را دارد. موثر است و ناقص می ماند.

با این روایت شاید اگر عالیشاه در روز بازی با آلومینیوم در اراک کاملا آماده نباشد، عثمر ریسک نکند و او را برای تصمیم گیری مقابل سپاهان نجات دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی