کارنامه احساسی هاشمی در رختکن فولاد

ما می دانیم که هستیم، می دانیم چه داریم و می دانیم که چه کاری می خواهیم انجام دهیم. یادمان نرود که از همان دقیقه اول با قلب خود و با تمرکز روی درخواست های کادرفنی برای کسانی که الان روی تشک نشسته اند و برای ما دعا می کنند بازی کنیم. چشم آنها را به شما فراموش نکنیم، ما امروز برای بهترین و با ارزش ترین دارایی های خود می جنگیم. من یکی می گویم و می رویم داخل زمین و خدا کمک می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد شب گذشته در دیداری حساس و سخت به مصاف الغرافه قطر رفت و تنها با یک گل لوسیانو پریرا را شکست داد. باشگاه فولاد امروز ویدئویی از رختکن تیم قبل از بازی منتشر کرد که در آن مهدی هاشمی نسب با بازیکنان صحبت می کند و آنها را برای پیروزی در این بازی حساس ترغیب می کند.

صحبت های هاشمی که از آن چهره های معنوی در ذهن داریم، حس و حال خاصی دارد که بد نیست متن را با هم مرور کنیم:


سرویس خبر شماره: 1821059 |
03 ارديبهشت 1401 ساعت 18:39 |
9,798 امتیاز خبر|

4نظرات

امروز، ما برای بهترین دارایی هایمان می جنگیم.

ماهیت نماز امشب مردم برای ما فرق می کند، باید برای آنها جور دیگری بجنگیم. آرش رضاوند مادرت الان پای فرش نشسته ساسان (انصاری) حالا حال و هوای خانه هایمان را می دانیم پس باید با تمام وجود و جور دیگری بجنگیم.

انتشار صحبت های مهدی هاشمی فضای رختکن فولاد قبل از دیدار با الغرافه را نشان می دهد.

“اگر بخواهیم در آینده از خاطرات خود صحبت کنیم، امروز از آن روزهایی است که می توان در مورد آن زیاد صحبت کرد؛ امروز برای ما روز بزرگی است، انشالله امروز به کوهنوردی خواهیم رفت. می دانیم که امشب یک روز است. شب گرامی، شب شهادت امام علی (ع) سه سال است که با هم هستیم و این راز ماست.

علی یار تو باد، امشب شب شهادت امام علی است، یالا، امشب شب خاصی است و از او یاری می خواهیم. «یک، دو یا علی».



مجله اخبار فوتبال داخلی