خداحافظی رونالدو و دوستانش با سهمیه لیگ قهرمانان؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخراج اوله گونار سولشر و انتخاب رالف رنگنیک به عنوان سرمربی منچستریونایتد دردی از این تیم دوا نکرده است. یونایتد در ماه‌های اخیر فراز و نشیب‌هایی با آلمانی‌ها داشته است و هوادارانش را ناامید کرده است.

منچستریونایتد حداقل در این فصل امیدوار بود که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند اما حالا به نظر می رسد این گل برای آنها غیرممکن شده است.

از سوی دیگر آرسنال با این پیروزی 60 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تاتنهام در رده چهارم جدول قرار گرفت. در واقع به نظر می رسد اکنون رقابت اصلی برای کسب سهمیه بین این دو تیم است و منچستریونایتد با 54 امتیاز (یک بازی بیشتر از آرسنال و دو بازی بیشتر از تاتنهام) در رده ششم قرار دارد. .

به نظر می رسد منچستریونایتد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد.


سرویس خبر شماره: 1821056 |
03 ارديبهشت 1401 ساعت 18:17 |
356 امتیاز خبر|

0نظرات

البته هنوز چهار بازی برای منچستریونایتد باقی مانده است، اما به نظر می رسد با توجه به شرایط جدول و البته فرم ناامیدکننده این تیم، همچنان امید به کسب سهمیه شیاطین سرخ وجود دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شیاطین سرخ امروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفتند و در نهایت با نتیجه 3-1 مغلوب حریف خود شدند. یونایتد با آن شکست 54 امتیازی باقی ماند و حالا رده ششمی آن تیم نیز در خطر وستهم قرار دارد.