کاسمیرو: مطمئنم امباپه تحت تاثیر برنابئو قرار گرفت

کاسیمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید معتقد است که کیلیان امباپه تحت تاثیر سانتیاگو برنابئو بوده است.

کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در مورد کیلیان امباپه گفت: “مطمئنم امباپه تحت تاثیر سانتیاگو برنابئو قرار گرفت، زیرا من هر روز آن را می بینم و هنوز هم برای من اتفاق می افتد. با این حال، چیزی که واقعا ما را تحت تاثیر قرار داد.” از ابتدا تا انتها و نقش تعیین کننده ای در پیروزی مادرید مقابل پاری سن ژرمن داشت.


سرویس خبر شماره: 1815925 |
27 مارس 1400 ساعت 15:27 |
1,642 |

0نظرات

مثلث هافبک رئال مادرید: برای من افتخار است که در کنار مودریچ و کروس بازی کنم. کاری که آنها برای فوتبال انجام داده اند، کار خوبی است. اگر آنها در دفاع به من کمک نمی کردند، نمی توانستم در حمله به آنها کمک کنم. زمین برای یک کاسمیرو خیلی بزرگ است.

کار با کارلو آنچلوتی: “آنچلوتی بیش از 40 سال است که در فوتبال بوده و تمام احترام را به دست آورده است. بهترین چیز در مورد او جاه طلبی او برای بردن است. کارلوتو همیشه به دنبال برد است. و سپس، از نظر تاکتیکی، “تعداد کمی هستند. در دنیا مثل او او با فوتبال نفس می کشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید یک توپ طلا در ترکیب خود دارد و چند بازیکن دیگر که می توانند این جایزه را ببرند. ما بنزما را داریم که باید توپ طلا را ببرد. ما بهترین دروازه بان جهان یعنی کورتوا را هم داریم. مردم می دانند مادرید چیست و کیفیت بازیکنان خود را می شناسند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گزارش ها و شواهد حاکی از آن است که کیلیان امباپه قرار است پس از کش و قوس های فراوان راهی رئال مادرید شود و در نهایت تابستان آینده پاری سن ژرمن را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند. ستاره فرانسوی هفته گذشته مقابل رئال مادرید به میدان رفت اما پیوسیه با وجود گلزنی 3-1 مغلوب رئال مادرید شد تا خروج تلخی از لیگ قهرمانان را تجربه کند.