چلسی-رئال; پادشاه در مقابل دفاع از قهرمان (عکس)

این سومین بازی دو تیم در اروپا در نیمه نهایی فصل گذشته بود. تیم تحت مدیریت زین الدین زیدان وارد زمین شد و با آبی های توماس توخل در ورزشگاه بدون تماشاگر دی استفانو به تساوی 1-1 رسید. در ابتدا این چلسی بود که توسط کریستین پولیسیچ گلزنی شد، اما رئال با کریم بنزما به تساوی رسید. چلسی در کل تیم بهتری در زمین بود و شایسته پیروزی بود.

رئال که در دور قبل پی اس جی را حذف کرد، مطمئناً به دنبال انتقام تمام ناکامی های قبلی خود مقابل چلسی خواهد بود. آیا او موفق خواهد شد؟



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815922 |
27 مارس 1400 ساعت 15:03 |
1,088 |

0نظرات

تاریخ در مقابل کهکشان ها

در سال 1971 دو تیم در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و در بازی تکراری چلسی بود که با نتیجه 2-1 پیروز شد و قهرمان لیگ شد.

در بازی برگشت (5 می 2021) بازی کاملاً در اختیار چلسی بود و میزبان توانست با 28 گل در دقیقه 28 و 85 میسون مونت رئال تیمو ورنر را شکست دهد و حذف کند. در واقع چلسی گربه سیاه رئال در اروپا است و هر بار که مقابل این تیم قرار گرفته موفق بوده است.

در سال 1998، رئال با هدایت گاس هایدینگ هلندی مقابل چلسی قهرمان اروپا (یک تورنمنت جام جهانی که در سال 2000 لغو شد) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در دقیقه 83 مغلوب گوستاو پویت شد. Les Bleus که جیانلوکا ویالی ایتالیایی را روی نیمکت تمرین می کرد، جام را بالای سر برد.

رئال مادرید سابقه ناکامی در بازی های رسمی اروپایی خود مقابل چلسی را دارد. تیم Crisis London گربه سیاه کهکشان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش انجام شد و بر این اساس رئال مادرید و چلسی همانند نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل به مصاف یکدیگر رفتند. بازی رفت در چلسی و بازی برگشت در برنابئو برگزار می شود. تا دو بازی فصل گذشته، تنها رویارویی دو تیم در سوپرکاپ اروپا 1998 و جام 1971 بود. جالب اینکه برنده نهایی همه بازی ها چلسی بود.