کالیدو کولیبالی باید قربانی Levi Colwill باشد – Talk Chelsea

البته، کاملاً طبیعی است که بازیکنان وقتی به لیگ جدید می آیند، برای تسویه حساب وقت بگذارند. اما بحث ها در مورد فروش کولیبالی و سرمایه گذاری وقت خود در Levi Colwill آغاز شده است. و به همین دلیل است که معتقدم باید کولیبالی را در تابستان امسال بفروشیم و اجازه دهیم کول ویل جایگاه او را داشته باشد.

گفته می شود کولیبالی تنها در یک فصل تابستان به ایتالیا برمی گردد. طبق گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، او ظاهراً در باشگاه ناراضی است و اکنون با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در مورد انتقال احتمالی در تابستان صحبت کرده است. Calcio Mercato نیز امروز داستان مشابهی در مورد آن منتشر کرد.

هنوز هم می توان کولیبالی را برای مقداری سود فروخت. ما باید کولیبالی را حداقل 24.7 میلیون پوند بفروشیم و هر چیزی بیشتر از آن سود خواهد بود. ما او را به مبلغ 33 میلیون پوند در تابستان به خدمت گرفتیم، بنابراین فکر می‌کنم که حداقل اگر تابستان امسال او را بفروشیم، می‌توانیم این ارزش را حفظ کنیم، که بسیار مهم است.

لوی کولویل

در آن زمان، هیچ کس واقعاً از جذب کولیبالی توسط چلسی با مبلغ معقول شکایت نکرد. همه ما فکر می‌کردیم که یک مدافع میانی با تجربه و در کلاس جهانی به دست می‌آوریم که می‌تواند مکمل خوبی برای تیم ما باشد. بالاخره در سری آ او در کلاس جهانی بود. اما متأسفانه این فقط یک واقعیت است که برخی از بازیکنان نمی توانند به لیگ برتر انتقال پیدا کنند و شاید اینجا فقط در مورد کولیبالی اینطور باشد؟

من طرفی دارم که احساس سختی می‌کند و از خود می‌پرسد که آیا هنوز هم ممکن است کولیبالی بهتری را ببینیم و به او فرصت بیشتری برای تسویه حساب بدهیم. اما پس از آن فکر می‌کنم فقط به افکار جدی برمی‌گردم که اگر می‌خواهیم یک تیم نخبه را دوباره در اوج به چالش بکشیم، نمی‌توانیم مسافر حمل کنیم. و همچنین باید مطمئن شویم که تا آنجا که ممکن است از نظر فیزیکی به کول ویل فرصت می دهیم.

جالب اینجاست که بسیاری از هواداران چلسی را دیده ام که با این موضوع موافق هستند.

اجراهای او بسیار بالا و پایین بوده است. من فکر می‌کنم اخیراً او کمی بهتر و آرام‌تر به نظر می‌رسد، اما او مدافع کلاس جهانی نبود که فکر می‌کردیم در حال امضای قرارداد هستیم.

کالیدو کولیبالی تنها در تابستان از ناپولی به چلسی آمد و در حال حاضر علامت سوال بزرگی بالای سر او موج می زند.

شایعات این هفته از انتقال کولیبالی به یوونتوس خبر داده است.

کولویل تابستان امسال به ترکیب چلسی بازخواهد گشت، اما ما باید مطمئن شویم که مسیر روشنی برای او وجود دارد تا بتواند بازی های زیادی را انجام دهد.

لوی کولویل برایتون چلسی

من فکر می‌کنم که اگر ترووه چالوبا اصرار به ترک کند و اجازه خروج داشته باشد، او را نگه خواهم داشت، زیرا ما هنوز به عمق خوبی نیاز داریم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/kalidou-koulibaly-should-be-the-levi-colwill-casualty/ منبع:

این اولین باری نیست که در این فصل چنین شایعاتی را در مورد کولیبالی می شنویم، حتی اگر او فقط در تابستان وارد این کشور شد.