کاونتری باعث می شود منچستریونایتد عرق کند اما از ضربات قلب شکسته شود

منچستریونایتد، برنده دوازده بار جام حذفی، بعد از ظهر یکشنبه (21 آوریل) برای دیدار نیمه نهایی خود با تیم چمپیونشیپ کاونتری سیتی به ورزشگاه ومبلی سفر کرد. روی کاغذ، به نظر می‌رسید که این بازی برای غول‌های لیگ برتر، که برای تبدیل شدن به اولین تیمی که به 22 فینال جام حذفی می‌رسد، بازی می‌کردند. اما یک کاونتری شجاع حاضر به تعظیم بدون جنگ نشد.

آنها به طرز هیجان انگیزی از 3-0 پایین آمدند تا وقت اضافه و سپس ضربات پنالتی را تحمیل کنند، اما لیدی لاک در نهایت با اریک تن هاگ و پسرانش طرف شد. شیاطین سرخ 4-2 در ضربات پنالتی پیروز شدند تا با همسایه پر سر و صدا منچسترسیتی – که روز شنبه چلسی را شکست دادند – در فینال جام حذفی در 25 مه قرار ملاقات بگذارند.

کاونتری سیتی در برابر منچستریونایتد مقاومت بی نظیری را برای رسیدن به امتیاز به دست آورد

منچستریونایتد روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی شروعی درخشان در نیمه نهایی جام حذفی داشت. آنها با تعمد توپ را به اطراف منتقل کردند و در نهایت در دقیقه 23 بینی خود را جلو انداختند. دیوگو دالوت قبل از ارسال یک پاس کوتاه به سمت تیرک دور، یک آفلود عالی از آلخاندرو گارناچو دریافت کرد. اسکات مک تومینای مانند یک قطار گلوله در مجاورت رسید تا تحویل را به پشت تور بفرستد.

درست قبل از استراحت، یونایتد با ضربه سر خوب هری مگوایر، دو گل به ثمر رساند. برونو فرناندز نیز به خاطر تاب دادن یک ضربدر اینچی عالی به داخل جعبه، سزاوار یک فریاد ویژه است.

پس از پاس گل دوم یونایتد، بازیکن پرتغالی خود در دقیقه 58 وارد دروازه شد. هافبک تهاجمی واکنش فوق العاده ای نشان داد و به توپ شل داخل محوطه جریمه چسبید و سپس با کمک یک انحراف به پشت تور رسید.

اکثر تیم‌ها پس از شکست 3-0 دست از کار می‌کشیدند، اما کاونتری سیتی حاضر نشد دم‌های خود را به زمین بزند. الیس سیمز در دقیقه 71 از یک نیمه والی عالی گلزنی کرد و هشت دقیقه بعد کالوم اوهارا را راه انداخت. سپس در وقت های تلف شده، آرون وان بیساکا توپ را درون محوطه جریمه منچستریونایتد کنترل کرد و داور یک پنالتی اعلام کرد. حاجی رایت تحت فشار غیرقابل تحمل، یک پنالتی عالی را به ثمر رساند و آندره اونانا را به اشتباه فرستاد و سمت راست تور یونایتد را بیرون زد.

دلشکستگی برای Underdogs در تیراندازی

منچستریونایتد با از دست دادن بالشتک سه گل خود، در وقت های اضافه کاملاً کنترل خود را از دست داد. سنگین وزن ها چند موقعیت ایجاد کردند، اما این کاونتری بود که به یافتن برنده نزدیک شد. در پایان بازی، کاونتری از مارک رابینز از طریق ویکتور تورپ به دروازه رسید، اما یک تماس فشرده آفساید، سرخ شدن های یونایتد را نجات داد.

ضربات پنالتی در پایان وقت اضافه آغاز شد و کاسمیرو یک ضربه افتضاح را برای برتری کاونتری ارسال کرد. رایت قبل از اینکه دیوگو دالوت بازی را به تساوی بکشاند، کاونتری را 1-0 پیش انداخت. تورپ نیز از روی نقطه به گل رسید، اما تلاش او توسط کریستین اریکسن به تساوی رسید.

دو پنالتی بعدی کاونتری باعث شد تا اوهار و بن شیف هر دو به نیمه نهایی جام حذفی تبدیل شوند. پس از اینکه برونو فرناندز برای یونایتد به تساوی رسید، راسموس هوجلوند پنالتی برتر را به ثمر رساند تا مانکونیایی ها به فینال جام حذفی راه یابند.

https://sportslens.com/news/fa-cup-semi-final-coventry-city-manchester-united-heartbreak/ منبع: