کاپیتان ابی عدد 99 را فراموش نمی کند! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1899733
19 آوریل 1402 ساعت 09:30
16.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ابراهیم صالحی یک گل سه امتیازی و یک پنالتی

کاپیتان پیکان نمایش خوبی را در مقابل هواداران به نمایش گذاشت. او گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و البته معتقد بود که پنالتی روی او گرفته نشده است.

کاپیتان ابی عدد 99 را فراموش نمی کند!  (تصویر)

صالحی در دیدار با هواداران موفق شد یک گل خوب برای پیکان به ثمر برساند و تیمش را در دیدار حساس هفته بیست و پنجم پیش بیاندازد. کاپیتان پیکان در نیمه دوم نیز صحنه مشکوکی را تجربه کرد. او با نفوذ خوبی به محوطه جریمه حریف رسید و در برخورد با مدافع هوادار سرنگون شد اما داور باور نکرد که خطای پنالتی بوده است.

1839810
صالحی با این ضربه دقیق دروازه هواداران را باز کرد و تیمش را برد.

صالحی ملقب به کاپیتان ابی پس از پایان بازی به هواداران گفت که حسین داور مرکزی باید برای او پنالتی می گرفت و از ورزشگاه عبور می کرد. بدون شک اگر این پنالتی برای پیکان گرفته می شد، صالحی می توانست به عنوان بزرگتر پیکان بازی خوب خود مقابل هواداران را تکمیل کند.

1839811
کاپیتان پیکان پس از گلزنی به هواداران مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفت و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم صالحی یکی از مهاجمان کم حاشیه فوتبال ایران است که در سال های اخیر با پیراهن پیکان توانسته عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد. کاپیتان 31 ساله کپیتال موتورز روز گذشته در مقابل هواداران نقش چشمگیری را برای تیمش ایفا کرد.

نکته قابل توجه در مورد این مهاجم باتجربه این است که برای نود و نهمین بار پیراهن پیکان را در حضور هواداران به تن کرد. او اکنون این فرصت را دارد تا در دیدار مقابل نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر به باشگاه 100 پیکان بپیوندد و به ششمین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود که بیش از 100 بازی با پیراهن پیکان انجام داده است.

1839812
در اواسط نیمه دوم، مهاجم پیکان در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی به سود خودروسازان نداشت.

عکاس: حامد عراقی



مجله اخبار فوتبال داخلی