کجا تماشا، پیش نمایش و پیش بینی

رقبای سرسخت منچسترسیتی و منچستریونایتد در روز 27 لیگ برتر لیگ برتر 2023-2024 به مصاف هم خواهند رفت. برای یادگیری تمام اطلاعات کلیدی در مورد دربی مورد انتظار منچستر به خواندن ادامه دهید.

منچستر سیتی مقابل منچستر یونایتد: تاریخ، زمان، مکان و مکان تماشای بازی لیگ برتر در ایالات متحده

منچسترسیتی، قهرمان فعلی انگلیس، بعدازظهر یکشنبه (3 مارس) از رقیب خود منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد برای انتصاب خود در لیگ برتر پذیرایی خواهد کرد. این بازی قرار است در ساعت 15:30 به وقت گرینویچ / 10:30 صبح به وقت شرقی / 7:30 صبح به وقت محلی آغاز شود.

طرفداران در ایالات متحده می توانند بازی را به صورت زنده از شبکه USA تماشا کنند یا آن را در Peacock Premium پخش کنند. FuboTV، که آزمایشی مفید 7 روزه را ارائه می‌کند، دیدار جذاب لیگ برتر را نیز انجام خواهد داد.

منچستر سیتی مقابل منچستریونایتد: پیش نمایش

فرم اخیر

منچسترسیتی اخیرا در بهترین فرم ظاهر شده است. آنها با پیروزی 6-2 مقابل لوتون تاون در دور پنجم جام حذفی به بازی یکشنبه می آیند. ارلینگ هالند و کوین دی بروین بازیکنان برجسته این بازی بودند که نروژی ۵ بار گلزنی کرد و بلژیکی ۴ پاس گل داد.

شاگردان پپ گواردیولا با 59 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. آنها با یک امتیاز انفرادی از لیورپول صدرنشین لیگ عقب هستند.

از سوی دیگر، منچستریونایتد در دیدار دور پنجم جام حذفی انگلیس مقابل ناتینگهام فارست، به سختی از شرمساری فرار کرد. شیاطین سرخ با ضربه دقیقه 89 کازمیرو هافبک برزیلی به پیروزی 1-0 دست یافتند.

برخلاف سیتی، یونایتد در این فصل در لیگ برتر انگلیس انتظارات را برآورده نکرده است. آنها در حال حاضر در رده ششم جدول رده بندی تلاش می کنند و هشت امتیاز کمتر از استون ویلا در رده چهارم قرار دارند.

اخبار تیم

منچسترسیتی جک گریلیش را که از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است، در اختیار نخواهد داشت. ژوسکو گواردیول نیز از ناحیه مچ پا رنج می‌برد و برای بازی جای تردید دارد.

در همین حال، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، بسیاری از بازیکنان برتر خود را در اختیار نخواهد داشت. راسموس هوجلوند مهاجم خوش فرم با مشکلی نامشخص از زمین خارج است، میسون ماونت (گوساله پا)، آرون وان بیساکا (نامشخص)، لیساندرو مارتینز (زانو)، تایرل مالاسیا (زانو)، آنتونی مارسیال (کشاله ران) و لوک شاو. (نامعلوم). هری مگوایر نیز یک شک بزرگ برای بازی است.

رکورد سر به سر

دو تیم منچستری 191 بار در بازی‌های رقابتی به هم رسیده‌اند. تیم اولدترافورد با 78 برد در مقابل 60 پیروزی باشگاه اتحاد برتری دارد. 53 بازی سالم به پایان رسیده است.

در آخرین دیدار خود در لیگ برتر، در 29 اکتبر 2023، سیتی در اولدترافورد به پیروزی 3-0 بر یونایتد دست یافت.

منچستر سیتی مقابل منچستریونایتد: پیش نمایش

منچستریونایتد در دیدارهای رودررو پیشروی سالمی دارد اما متأسفانه برای آنها، بازی روی کاغذ برنده نمی شود. در حال حاضر، منچسترسیتی بدون شک بهترین تیم جهان است و یونایتد، به خصوص تیمی که مصدوم شده، شانس کمی برای مهار آنها دارد.

ما از سیتی حمایت می کنیم تا کاملاً بر روند ورزشگاه اتحاد مسلط شود و با یک پیروزی 3-0 دیگر مقابل رقبا به پایان برسد.

https://sportslens.com/news/manchester-city-vs-manchester-united-where-to-watch-in-us-premier-league-prediction-preview/ منبع: