کرم و فاصله یک میلی متری تا کوری! (تصویر)

خوشبختانه مشکل بینایی ندارم و به زودی با ریکاوری کامل تمرینات خود را در یونان آغاز خواهم کرد.
اما به خاطر عمل، نتوانستم مثل زنان بیرون ورزشگاه بازی را تماشا کنم. از اتفاقات تلخی که افتاد خیلی ناراحتم و شرمنده ام.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در سال های اخیر کیکمالی ها در اردوی تیم های مختلف ایرانی باز شده است و وقتی برای بازیکنی جشن تولد می گیرند تا همه کیک به سرش نخورد. چهره، مهمانی متوقف نمی شود! حالا قرار است این نوع شوخی به یک تراژدی تلخ و فراموش نشدنی تبدیل شود. کریم انصاری فرد کاپیتان ایران در شب تولدش به شدت مجروح شد و خوش شانس بود که بینایی خود را از دست نداد.

کریم با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره مصدومیتش و ورود نکردن خانم ها به ورزشگاه واکنش نشان داد. وی در توضیح عکسی دلخراش از خود نوشت: دوستان و هموطنان عزیز از نگرانی و پیگیری شما در خصوص آسیب دیدگی چشمم در شب بازی با لبنان در اردوی تیم ملی تشکر می کنم. و خانم هایی که پشت دروازه استادیوم منتظر هستند.


سرویس خبر شماره: 1817496 |
11 فروردين 1401 ساعت 23:56 |
1,992 امتیاز خبر|

0نظرات

این اتفاقات اصلا در تیم ملی نیست. چرا باید با زنانی که برای احترام به تیم ملی و تشویق بچه های ایران آمده اند چنین برخوردی شود؟ تیم ملی یعنی تیم همه مردم ایران. افرادی که شایسته کرامت و احترام هستند. درخواست و درخواست من این است که در مسابقات آینده بانوان سرزمین عزیزمان با احترام کامل از سوی برگزارکنندگان بازی ها وارد ورزشگاه ها شوند تا در امنیت و آرامش به تماشای مسابقات بنشینند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کریم انصاری فرد که در آستانه بازی با لبنان در روز تولدش دچار مصدومیت عجیبی شده بود، تصویری از چشم مصدوم خود منتشر کرد.

تکه چوب داخل کیک تولد با فاصله یک میلی متری می توانست به راحتی من را از نعمت یک چشم محروم کند. خداروشکر به خیر گذشت از مدیران و کادر پرستاری بیمارستان رضوی مشهد صمیمانه تشکر می کنم. به خصوص دکتر سلطانی و دکتر کیارودی که خطر را کاملا برطرف کردند