رسمی؛ تصویب قانون پنج تعویض لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو سال پیش به دلیل شیوع کرونا قوانین جدیدی در فوتبال وضع شد و فیفا در این مدت قوانین خود را به روز کرد. یکی از قوانین جدید در زمان کرونا 5 تعویض در یک مسابقه به جای 3 تعویض است. این کار به دلیل فشار کمتری بر بازیکنان در روزهای کرونا و محافظت از آنها در برابر آسیب دیدگی انجام شد. قانونی که در اکثر لیگ های معتبر دنیا اجرا شده است، اما در لیگ برتر به استثنای ادامه فصل 2019-2020 که تابستان امسال انجام شد، قانون سه تعویض به قوت خود باقی است. . در همین راستا ماه گذشته سایت انگلیسی اتلتیک از احتمال برقراری قانون تاج گذاری 5 جایگزین برای همیشه در لیگ برتر انگلیس خبر داد.

یکی دیگر از نتایج بحث امروز تغییر در روش آزمایش کرونا بود. از این پس آزمایشات دو بار در هفته انجام نمی شود و فقط علائم جسمانی اعضای تیم بررسی می شود. همچنین در جلسه امروز برنامه نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر 2022 مشخص شد. باشگاه های انگلیسی از 10 ژوئن تا 1 سپتامبر مجاز به خرید بازیکنان جدید خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817494 |
11 فروردين 1401 ساعت 23:15 |
3,552 |

0نظرات

امروز جلسه ای بین سران باشگاه های حاضر در این لیگ برگزار شد و نتیجه این جلسه افزایش تعداد تعویض ها، تعیین زمان نقل و انتقالات و ایجاد تغییرات در روش تشخیص و آزمایش بود. کووید 19. همانطور که قبلا اعلام شده بود، از شروع فصل 23-22 لیگ برتر، تیم ها مجاز به استفاده از 5 تعویض در هر بازی خواهند بود. به این ترتیب لیگ برتر در نهایت با افزایش تعداد تعویض ها موافقت کرد.

باشگاه های انگلیسی امروز توافق نهایی خود را با مجری قانون پنج تعویضی لیگ برتر اعلام کردند.