کریستال پالاس قصد دارد تابستان آینده به منچستریونایتد برای آرون وان بیساکا حمله کند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

این گزارش افزود: “عقاب ها در این پنجره با بودجه محدود ساکت بوده اند.”


این مربی حتی نشان داده بود که مدافع سابق کریستال پالاس پس از فاش شدن اینکه به دلیل اتکای بیش از حد به دالوت به پشتیبان در آن پست نیاز دارد، مازاد نیاز داشت.

یکی دیگر از بازیکنانی که بعد از جام جهانی سرنوشتش تغییر کرده است آرون وان بیساکا. به نظر می رسید که این مدافع کناری قرار است در ماه ژانویه باشگاه را ترک کند، زیرا تنها چهار دقیقه بازی قبل از نمایش قطر داشت.

کریستال پالاس منتظر کانر گالاگر و آرون وان بیساکا خواهد بود، حتی اگر تا تابستان صبور باشد.

جدا از عالی بودن در زمین، این مرد هلندی همچنین توانسته است بهترین ها را از ستاره هایی که قبلاً عملکرد ضعیفی داشتند مانند مارکوس راشفورد و دیوگو دالوت

تجدید حیات AWB

پالاس بر این باور است که تن هاگ یک مدافع کناری دیگر را در تابستان جذب خواهد کرد که احتمالاً وان بیساکا را تحت فشار قرار می دهد و سپس آنها می توانند حرکت خود را انجام دهند.

متأسفانه، اگر مدافع کناری به همین روش به تولید خود ادامه دهد، تیم پاتریک ویرا ممکن است یک بار دیگر خود را از انتقال بی‌قیمت بیابد.




https://thepeoplesperson.com/2023/01/30/crystal-palace-plan-to-raid-manchester-united-next-summer-for-aaron-wan-bissaka-259030/ منبع:


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

مطابق با خورشیدعقاب‌ها در حال بررسی وقت خود هستند قبل از اینکه در تابستان برای Wan-Bissaka بازی کنند.

*شایعه نقل و انتقالات وان بیساکا*
🔴🔴🔴کریستال پالاس آماده است تا پیش از نقل و انتقالات تابستانی منتظر بمانند تا آرون وان بیساکا، مدافع راست منچستریونایتد را به خدمت بگیرند.#ManUtd #MUFC #مرد متحد #منچستر یونایتد #MUMUfootball pic.twitter.com/csbTm27vFH

تعداد کمی از باشگاه‌ها مانند پالاس، ولورهمپتون و وستهام یونایتد همگی علاقه‌مند به خرید خدمات این مدافع بودند.

اما پس از مصدومیت پرتغالی در حین انجام بازی های بین المللی، وان بیساکا شانس خود را با دو دست به دست آورد و نمایش های چشمگیری در برابر تیم هایی مانند منچسترسیتی و پالاس به نمایش گذاشت.

این برای مدت کوتاهی صحبت‌ها را در مورد اتهام عنوان قهرمانی دوباره آغاز کرده بود که گویای کار انجام شده توسط سرمربی جدید اریک تن هاگ است.

بعید است که او در ژانویه پس از احیای مجدد خود را ترک کند و اکنون پالاس به این واقعیت استعفا داده است که آنها نمی توانند قبل از تابستان آینده به ستاره یونایتد نزدیک شوند.

کاخ تابستان آینده برای AWB بازخواهد گشت


جدا از یک تساوی ناامید کننده در مقابل کریستال پالاس و یک شکست از آرسنال، رهبر لیگ، منچستریونایتد در جام جهانی قرار گرفته است.