رضاوند: حق نداریم از یک درصد قهرمانی ناامید شویم

الان 5 امتیاز از پرسپولیس هستی. با توجه به بازی های نسبتا آسانی که پیش رو دارید، آیا انتظار دارید در هفته های آینده به صدر جدول برسید؟
هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و می دانید که تیم ها چقدر به هم نزدیک هستند. اگر اشتباه نکنم این ملوان 5 یا 6 بازی بود که گل نخورده بود یا باخت و اگر هر روز توپ را از خط خارج نمی کرد، نمی شد گفت چه اتفاقی قرار است بیفتد. بازی های سختی داریم و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در بهترین زمان ممکن پیروزی پرگل مقابل ملوان را جشن گرفت تا فاصله خود را با پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر کاهش دهد. شاگردان ریکاردو ساپینتو در حالی به این برد دست یافتند که باخت به تراکتور و سپاهان انتقادات زیادی را از سوی بازیکنان و کادر فنی به دنبال داشت اما استقلال با این برد وضعیت بهتری داشت و حالا چند بازی نسبتا آسان در هفته های آینده می تواند این تیم را به ارمغان بیاورد. به بالای جدول نزدیک تر است. آرش رضاوند هافبک استقلال در گفتگو با همشهری ورزشی به سوالاتی در مورد شرایط فعلی استقلال پاسخ می دهد.

فکر می کنی استقلال قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند؟
ما حق نداریم حتی یک درصد از قهرمانی ناامید شویم. 39 امتیاز بیشتر است و اختلاف 5 امتیازی با بالای جدول قابل جبران است. تنها نکته مهم این است که روند فعلی را ادامه دهید و امتیاز خوبی کسب کنید.

چرا استقلال اینقدر آسیب دیده؟
این مشکل فقط یک دلیل می تواند داشته باشد. مصدومیت ممکن است به دلیل درگیری با بازیکن حریف باشد یا ممکن است به دلیل شرایط نامناسب زمین مصدوم شویم. بعد از تعلیق طولانی لیگ مجبور شدیم تمرینات بدنی انجام دهیم و تیم های دیگر به دلیل فشار تمرینات بدنی دوباره مصدوم شدند. هنوز بهبود نیافته ام و با درد استقلال بازی می کنم.

به نظرت هواداران استقلال چه استقبالی از این بازی داشته اند؟
ما بسیار خوشحالیم که هواداران را در ورزشگاه می بینیم. استقلال و پرسپولیس همیشه برای هواداران خود خوشحال هستند و امیدوارم حضور آنها در بازی های بعدی اهمیت بیشتری داشته باشد. البته مسئولان باید به فکر قیمت بلیت هم باشند، با این وضعیت اگر جوانی بخواهد به ورزشگاه برود و بعد از تماشای بازی به خانه برگردد باید 300-400 هزار تومان هزینه کند که واقعا سخت است. .


سرویس خبر شماره: 1867563
10 فوریه 1401 در 09:05
2.3K |

0نقطه نظر

من هنوز با درد بازی میکنم

وقتی در چند بازی نتیجه نگرفتی، ساپینتو تحت فشار بود و حتی صحبت از اخراج این مربی شد. جو آن روزهای استقلال چطور بود؟
وقتی تیم نتیجه نمی گیرد به ناچار بازیکنان و کادر فنی احساس خوبی ندارند اما ما باید کارمان را انجام می دادیم. استقلال قبل از جام جهانی شرایط خوبی داشت اما بعد از جام جهانی توسط چند بازیکن ثابت تیم مصدوم شدیم که کار را برایمان سخت کرد. دستان ساپینتو در آن زمان خالی بود و هر تیمی با غیبت شش تا هفت بازیکن ممکن است با مشکل مواجه شود. بحثی که شما گفتید در همه تیم های بزرگ وجود دارد، اما به نظر من ساپینتو از نظر فنی مربی بزرگ و شایسته ای است. اگر ابزارش را داشته باشد قطعا به استقلال می رسد.

1790275

اگر اشتباه نکنم ملوان پنج، شش بازی بود که گل نزده یا باخت و اگر روزبه حسمی توپ را از روی خط دفع نمی کرد، نمی شد گفت چه اتفاقی قرار است بیفتد.

رضاوند: حق نداریم از یک درصد قهرمانی ناامید شویم

امانوف امسال در استقلال شرایط عجیبی داشت و ساپینتو برای او بازی نمی کند. خیلی خوب تمرین نمی کند؟
من یک بازیکن هستم و نمی توانم در مورد هم تیمی ام یا تصمیمات سرمربی صحبت کنم. تمرین سلیقه ای است و امانوف بازی نکردن هم سلیقه سرمربی است. این مشکلات در هر تیمی قابل مشاهده است.

بازی با ملوان چطور بود؟
بازی خوبی بود و خوشبختانه به آنچه می خواستیم رسیدیم. دو سه هفته بود که نتیجه نگرفتیم و این مشکل باعث فشار و استرس در تیم شده بود اما با این برد شرایط بهتر شد. مهم این است که بتوانیم این روند را ادامه دهیم، به خصوص اکنون که اعتماد به نفس تیم افزایش یافته است.

آیا بازیکنان از شرایط مالی استقلال راضی هستند؟
من واقعا دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. فقط باید بگم که درصد کمتری نسبت به بقیه گرفتم که امیدوارم این مشکل حل بشه.



مجله اخبار فوتبال داخلی