کسی میدونه چرا حسینی محروم شد؟/ با یکی دو سیو موفق این دروازه بان دلگرم میشه



منصور رشیدی، دروازه بان سال ها باشگاه استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره دیدار مقابل استقلال در تبریز گفت: قطعا یکی از مهم ترین و حساس ترین بازی های استقلال در صورت پیروزی، بازی این تیم است. و آن سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. 6 امتیاز ممکن است به چیزی که او از ابتدای فصل انجام داده است نزدیکتر باشد.

وی با اشاره به غیبت حسین حسینی در دیدار این هفته استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز دلیل محرومیت حسینی را متوجه نشده ایم. من سال هاست با حسینی در ارتباط هستم. او مردی مودب و قابل احترام است و باورم نمی شود به دلایل انضباطی محروم شده باشد اما به هر حال ما چنین اتفاقاتی را در فوتبال خود ندیده ایم و این را با اتفاقات عجیب دیگری قرار می دهیم. امیدوارم استقلال از این بابت آسیبی نبیند، مسلم است که هواداران استقلال این دلیل را به مسئولان فدراسیون فوتبال نخواهند بخشید.

رشیدی با اشاره به حضور احتمالی خالدآبادی در دروازه استقلال برای بازی بعدی این تیم، گفت: قطعا یک روز باید این فرصت در اختیار دروازه بان دوم قرار گیرد. به هر حال بازی در زمین یادگار امام تبریز آسان نیست، اما می تواند سکوی پرتابی عالی برای خالدآبادی باشد و باید از آن لذت برد. خوشحالم که حسینی، غلامپور و بقیه اعضای تیم این دروازه بان را تشویق می کنند چون او بیش از هر چیز دیگری این را دارد.

رشیدی درباره نحوه کاهش خطاهای این دروازه بان توضیح داد: بدون شک هر چه زمان بیشتر می گذرد و خالدآبادی فشار کمتری روی دروازه خود احساس می کند و یا اگر یکی دو سیو انجام دهد قطعا در روحیه او تاثیر مثبت خواهد داشت و او می تواند انرژی و انگیزه بیشتری داشته باشد تا کار خود را با اطمینان دنبال کند.

وی در پایان افزود: مطمئناً به اندازه ای که کادر دفاعی و بازیکنان کمربند وسط استقلال بتوانند زهر حملات تراکتورسازی را بیشتر تحمل کنند، می تواند به اعتماد به نفس بیشتر خالدآبادی کمک کند. قطعا تراکتورسازی می خواهد از غیبت حسینی در 15 دقیقه ابتدایی این دیدار استفاده کند و به دروازه استقلال نزدیک شود. اگر خط دفاع جلوی این کار را بگیرد، خالدآبادی که کوهی از انگیزه برای نشان دادن ارزش هایش است، مطمئنا می تواند تا پایان مسابقه مراقب دروازه استقلال باشد. نمونه اش حسین پورحمیدی است که زمانی ذخیره همان سیدحسین حسینی بود اما امروز می بینیم که چگونه در مرحله یک هشتم نهایی تراکتورسازی را به مرحله یک چهارم نهایی رساند.

بیشتر بخوانید: AFC با حذف استقلال و پرسپولیس از جام حذفی زهر گرفت



سرویس داخلی اخبار فوتبال