شروین: مطمئن بودم پرسپولیس را می بریم


سرویس خبر شماره: 2017623
9 مه 1403 ساعت 8:50 ق.ظ.
4.2K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

مجتبی حسینی برای تغییر ترکیب تیمش دست و پنجه نرم می کند

در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیدیم که پرسپولیس همچنان در اراک مشکل داشت. همه ما انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه داشتیم.

شروین: مطمئن بودم پرسپولیس را می بریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شروین بزرگ ستاره تیم فوتبال آلومینیوم گفتگوی خود را با پرسپولیس اینگونه آغاز کرد: این یکی از بهترین بازی های باشگاهی در سال های اخیر بود و کسانی که بازی را دیدند واقعاً از آن لذت بردند. این بازی مطمئنا سال ها در ذهن فوتبالیست ها خواهد ماند. قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیدیم که پرسپولیس همچنان در اراک مشکل دارد. همه ما انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه داشتیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.
بزور در گفت وگو با تسنیم افزود: وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار داشت، اما به بچه های نیمکت نشین گفتم که می توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت های اضافه که 4-2 عقب افتاده بودیم، امیدوارم همیشه به نتیجه برسیم. برای نتیجه زمانی که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، اطمینان کامل داشتم که پیروز می شویم و حتی زمانی که امیر نوری پنالتی را از دست داد، به سمت او رفتم و به او گفتم که در این مسابقه قطعا برنده می شویم. برای این دیدار انگیزه زیادی داشتیم و بازگشت به تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

2015770

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند گفت: یکی از بهترین شب های زندگی من بود و خدا را شکر می کنم که دو گل زدم. من در تمرینات خیلی روی پیروت کار می کنم و خوشبختانه اینطور گل زدم. واقعا بهتر از این نمی شد و گل هایم را به مادرم تقدیم می کنم.
بوغور در پاسخ به این سوال که آیا از نشستن روی نیمکت آلومینیومی امسال ناراضی و ناراحت است، یادآور شد: هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت است، من هم، اما هرگز نخواستم برای تیمم حاشیه ایجاد کنم. مجتبی حسینی در ترکیب تیمش بسیار سخت گیر است و همانطور که در سال های گذشته با این مربی کار می کردم، می دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می دهد. امسال کمی خوش شانس بودم و فقط با شمس آذر فیکس بازی کردم.
در کنار عیسی آل کثیر، مهاجم آلومینیوم بیشترین گل را در جام حذفی در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران به ثمر رسانده است. بوغور در این باره می گوید: خوشبختانه همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برایم می افتد و در این جام 12 گل به ثمر رساندم. حتی آن بازی های جام حذفی باعث شد برای اولین بار آنها را ببینم و جام حذفی همیشه برای من خوب است. امیدوارم بتوانم به گلزنی برای تیمم ادامه دهم.

مجله اخبار فوتبال داخلی