کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!


سرویس خبر شماره: 2017825
9 مه 1403 در 10:56 ب.ظ.
4.2K |

2نقطه نظر

نظرات کریس وود

کریس وود، ستاره ناتینگهام فارست که در دیدار امروز مقابل منچسترسیتی دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز خوبی برای کریس وود نبود. مهاجم ناتینگهام فارست امروز در ترکیب ثابت تیمش مقابل منچسترسیتی قرار گرفت، اما نتوانست دروازه دیگر تیم بیگ سیکس را باز کند زیرا سه هفته پیش مقابل تاتنهام گلزنی کرد.

در نیمه اول و در حالی که بازی به لطف گل یوشکو گواردیول 1-0 عقب بود، وود تنها به یک لمس جلوی دروازه نیاز داشت تا دروازه ادرسون را باز کند، اما او فقط نتوانست به توپ ضربه بزند و موقعیت خوبی به دست آورد. تیم او این را درک کرد.

2016102

با شروع نیمه دوم، آنتونی الانگا حرکت فوق العاده ای را از سمت چپ انجام داد و مدافعان سیتی را گیج کرد. او پس از ورود به محوطه جریمه توپ را در مقابل دروازه به وود پاس داد اما این مهاجم با ضربه ای ضعیف توپ را دوباره به پای مدافع سیتی فرستاد.

وود در شکست 2-0 تیمش عملکرد ضعیفی داشت و به ناتینگهام فارست اجازه داد فرصت افزایش فاصله خود از منطقه سقوط را از دست بدهد. پس از پایان بازی، هواداران ناتینگهام فارست و آرسنال که در رقابت قهرمانی با سیتی بودند، وود را هدف قرار دادند.

2016103

در همین حال، برخی از هواداران توییت های قدیمی را از صفحه توئیتر این بازیکن پیدا کردند که در آن او از منچسترسیتی حمایت کرده و اعلام کردند که طرفدار آن تیم است. این توییت ها جنجال جدیدی را در بین طرفداران ایجاد کرد. آنها با استناد به حمایت وود از سیتی و فرصت‌هایی که امروز از دست داد، می‌گویند که او جام را بر دوش بازیکنان سیتی گذاشته است.

مجله اخبار فوتبال خارجی