منچستریونایتد برای جذب گیدو رودریگز به صورت رایگان به عنوان “مورد علاقه” انتخاب شد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

اهمیت کازمیرو را می توان از این واقعیت سنجید که اریک تن هاگ، سرمربی تیم، به او روی آورد تا در میان بحران مصدومیت در باشگاه، به عنوان مدافع میانی بازی کند.

یونایتد لیساندرو مارتینز، رافائل واران، ویکتور لیندلوف و جانی ایوانز را در اختیار ندارد و سرمربی این تیم را مجبور می‌کند تا از برزیلی‌ها بخواهد نزدیک‌تر به دروازه تیمش بازی کند.

این بازیکن برزیلی جدا از اشتباه مقابل برنلی در کنار هری مگوایر عملکرد نسبتاً خوبی داشته است، اما با توجه به عملکرد او در میانه پارک، هواداران زیادی از یونایتد طرفدار حفظ بازیکن سابق رئال مادرید برای یک فصل دیگر نیستند.

یونایتد بهتر است این بازیکن 32 ساله را ارتقا دهد، زیرا کیفیت فنی و توانایی او در پوشش زمین در این فصل چیزهای زیادی را به جا گذاشته است.

اما در عین حال، یونایتد باید چندین موقعیت را تقویت کند. بعید است که آنها بودجه کافی برای پرداختن به تمام زمینه های زمین را داشته باشند و باید در تابستان امسال خلاق باشند.

از این نظر، در دسترس بودن گیدو رودریگز در انتقال آزاد، فرصت بزرگی را برای شیاطین سرخ فراهم می کند تا بدون هیچ هزینه ای جانشین کازمیرو شوند.

به گزارش Fichajes، یونایتد در میان تعدادی از باشگاه های مطرح اروپایی از جمله اتلتیکو مادرید و بارسلونا قرار دارد که مراقب هافبک دفاعی آرژانتینی است.

در واقع، آنها اضافه می کنند که غول های لیگ برتر “به عنوان محبوب اصلی” برای تضمین امضای رودریگز هستند.

هافبک 30 ساله که در بیش از 150 بازی از خط دفاعی رئال بتیس محافظت کرده است، قرار است تابستان امسال پس از پایان قراردادش از تیم سویا جدا شود.

رودریگز در حالی بتیس را ترک می کند که این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است. جالب اینجاست که آنها تنها باشگاه اسپانیایی نیستند که در وضعیت مالی نامطلوبی قرار دارند.

بارسلونا همچنین ممکن است برخی از نام‌های بزرگ را در تابستان امسال از دست بدهد تا بتواند به تعادل در کتاب‌های خود دست پیدا کند – حرکتی که ممکن است درها را به روی یونایتد باز کند تا فرنکی دی یونگ را به دست بگیرد.

اخیرا، Peoples Person گزارشی را منتشر کرد که مدعی شد آینده دی یونگ در نیوکمپ به دلیل قرارداد سودآور او نامشخص است، زیرا قرار است دستمزدهای او در فصل آینده حتی بیشتر شود.

بر این اساس، در صورتی که دی یونگ نتواند قرارداد جدیدی را با شرایط کمتر امضا کند، برای فروش در دسترس خواهد بود. همه احتمالات در این مرحله باز هستند، از جمله دیدار مجدد با تن هاگ در یونایتد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.


https://thepeoplesperson.com/2024/04/28/manchester-united-considered-favorites-to-sign-guido-rodriguez-on-a-free-transfer-279515/ منبع: