کلوپ اعتراف می کند که در ابتدای فصل جواز حضور در لیگ برتر را می گرفت

هواداران لیورپول انتظار داشتند که این یک فصل انتقالی باشد، اما وقتی یورگن کلوپ اعلام کرد که باشگاه را ترک می‌کند، به این معنی بود که ما به موفقیت‌های فوری بیشتری نیاز داشتیم، اما این بدان معنا نیست که اگر دیگر شاهد آن نباشیم، ناموفق بوده است.

رئیس در صحبت در Sky Sports به ادعاهایی مبنی بر اینکه کمپین ما قبلاً موفقیت چشمگیری داشته است پاسخ داد و گفت: “این است، این است – چه کسی فکرش را می کرد؟ کاملا درسته

بیشتر بخوانید: عملکرد Szoboszlai مورد انتقاد قرار گرفت زیرا فرم اولیه فصل “رانده شده است”. اکنون یک “بازیکن متفاوت” – جونز

اگر کسی در ابتدای فصل به من بگوید که آیا می‌توانیم فقط به لیگ قهرمانان صعود کنیم، عصبانی نمی‌شدم.

من فقط آن را قبول نمی‌کردم، زیرا شما باید اجازه دهید فصل فرصتی داشته باشد، اما فصل مثبتی بود. اما اگر بعد از بازی کاخ می رفتید و از مردم با میکروفون می پرسیدید، آیا می گفتند که فصل فوق العاده ای بود؟

“اینطور نیست. ما تحت تأثیر چیزهایی هستیم که اخیراً اتفاق افتاده است، اما کار این است که دوباره دید مثبت داشته باشیم – از من شروع می شود و من در روحیه خوبی هستم. تمام تلاشم را می کنم تا آن را به پسرها بدهم. کار بزرگ بعدی پیش روی ماست.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “خیلی زیاد”: ناله کلوپ دلیل اصلی عدم برتری لیورپول در حال حاضر

با کمتر از 10 بازی باقی مانده در صدر لیگ، اگر به جام نقره نخوریم به ضررمان خواهد بود، اما قرمزها برای آنچه که همه ما از آنها در ماه آگوست انتظار داشتیم، عملکرد بیش از حد داشته اند.

بیایید امیدوار باشیم که مثبت به زودی بازگردد و بتوانیم جایگاه خود را در بالای درخت بازیابی کنیم، درست در زمانی که کمپین به پایان می رسد.

می توانید نظرات کلوپ را از طریق تماشا کنید @SkySportsPL در X:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…



https://www.empireofthekop.com/2024/04/20/klopp-admits-cl-qualification/ منبع: