پرسپولیس به مصاف این نیروها نمی رود/ استقلال تبریز 80 درصد در راه قهرمانی است.


اصغر طالب نسب، یکی از بازیکنان استقلال در سال گذشته، در مورد دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: با توجه به نزدیک بودن امتیازات هفته بیست و پنجم، این موضوع می تواند تکلیف قهرمانی را به یک نقطه بزرگ تبدیل کند، اگر استقلال بتواند از تبریز بازگردد. با امتیاز شرایط خیلی خوب می شود چون بازی پرسپولیس و سپاهان خیلی نزدیک است و پرسپولیس نمی تواند سپاهان را شکست دهد.

وی افزود: اگر استقلال بتواند سه امتیاز را از تبریز بگیرد و پرسپولیس متوقف شود، استقلال می تواند چند هفته زودتر به قهرمانی نزدیک شود زیرا اختلاف به 4 امتیاز افزایش می یابد و 80 درصد راه قهرمانی خواهد بود. البته تساوی دو تیم در هفته بیست و پنجم نیز می تواند شرایط را به نفع استقلال پیش ببرد، اما بهتر است استقلال در تبریز پیروز شود.

پرسپولیس به مصاف این نیروها نمی رود/استقلال در تبریز 80 درصد در راه قهرمانی است.

طالب نسب در توضیح دوباره مهرداد محمدی و گلزنی اش بعد از چندین ماه گلزنی گفت: این بازیکن از نظر فنی و بدنی در شرایط خوبی است اما باید شرایطش را به سمتی هدایت کند که تحمل کمتری داشته باشد، محمدی وقتی خوب باشد واقعا خوب است. و در روزهای بد واقعا بد است این شرایط برای بازیکنی که در استقلال بازی می کند خوب نیست و نباید این همه فراز و نشیب را تجربه کند.

متن کامل این گفتگو را می توانید بخوانید اینجا خواندن.



سرویس داخلی اخبار فوتبال