کلوپ: بازی باید با تساوی تمام می شد

امید کلوپ به لیورپول؟
امروز تیمی را دیدم که روحیه خوبی داشت، خوب جنگید و در نیمه اول فوتبال خوبی ارائه داد. اما در نیمه دوم شاهد فوتبال خوب نیمه اول نبودیم. به نظر من این بازی باید با تساوی به پایان می رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برخی چیزها علیه ما بود، اما ما کور نیستیم. می دانیم که در چند دقیقه می توانستیم بهتر عمل کنیم. اما در مجموع ما یک بازی خارج از خانه خوب مقابل یک حریف خوب داشتیم. ما مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کردیم اما بدون امتیاز به خانه می رویم.

دلیل حذف ترنت الکساندر آرنولد
متأسفانه ترنت مجروح شد. لوئیس دیاز هم همینطور هر دو حالشون خوب نیست بدتر از این نمی شود.


سرویس خبر شماره: 1847395
17 اکتبر 1401 @ 21:57 |
11.5 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر


عملکرد لیورپول در این بازی
موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کردیم و واقعا خطرناک بودیم. ما هم گل زدیم. یک گل بسیار زیبا. اما در آخرین ثانیه نیمه اول به گل رسیدیم. شکی نیست که روی خطا به گل رسیدیم و روی یک ضد حمله دروازه ما باز شد. شرایط ما این بود: با علم به اینکه بدون توجه به نتیجه یک نیمه خوب بازی می کنیم به رختکن رفتیم.

الزامات آرسنال
آرسنال خیلی خوبه با این حال فکر می کنم با توجه به اتفاقاتی که در زمین رخ داد، دریافت سه گل در این بازی حق ما نبود. ما باید از باز شدن پورتال خود در این مواقع حساس جلوگیری کنیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آنها گل زدند.

پس از باخت 3-2 مقابل آرسنال، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از تصمیم داور برای اعلام پنالتی تیمش انتقاد کرد و گفت که بازی باید با تساوی به پایان می رسید.

کلوپ: بازی باید با تساوی تمام می شد

یورگن کلوپ در پایان این دیدار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول تمجید کرد اما از عملکرد آنها در نیمه دوم انتقاد کرد. کلوپ در این مصاحبه به خبرنگاران گفت:

می خواستیم به همان بازی خوب ادامه دهیم اما متاسفانه نشد. توانستیم دوباره به تساوی برسیم. در آن دقایق بازی واقعاً باز بود و هر چیزی ممکن بود. در محوطه جریمه باید زودتر توپ را از منطقه خطر دور می کردیم. من این صحنه را دیدم و می توانید حدس بزنید که به نظر من یک پنالتی واضح نیست. این یک تحریم بسیار بحث برانگیز بود. فکر می کنم داور می توانست بیشتر صحنه را بررسی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال امشب در دیداری خانگی در ورزشگاه امارات به مصاف لیورپول رفت و در دیداری پر فراز و نشیب موفق شد به لطف یک پنالتی در دقایق پایانی 3 بر 2 شاگردان کلوپ را شکست دهد.