آرتتا: ما در نیمه اول به لیورپول اعتماد به نفس کاذب دادیم

میکل آرتتا در پایان بازی گابریل مارتینلی، وینگر برزیلی او که گل زد و بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او تمجید کرد و همچنین گفت که در نیمه اول تیمش سعی کرد به بازیکنان لیورپول اعتماد به نفس کاذب بدهد و آنها را به حمله به دروازه باز تشویق کند تا از فضای ایجاد شده در خط دفاعی بازیکنان لیورپول برای ضربه زدن به آنها استفاده کند.

گل مارتینلی باعث شد تا تمام ورزشگاه به تیمش ایمان بیاورند. در نیمه اول تا آخرین لحظه نتوانستیم به برتری کامل برسیم. در آن نیمه مشکلاتی داشتیم اما برنامه ای که اندیشیدیم این بود که این حس را تا حدودی به حریف منتقل کنیم.

اجرای درخشان گابریل مارتینلی
لیورپول هیچ وقت تیم بسته ای نیست و در بسیاری از مراحل این بازی واقعاً ما را با مشکل مواجه کردند و ما را ترساندند. اما در این بازی آرامش کامل داشتیم و نشان دادیم که چه تیمی هستیم. مارتینلی به درستی به عنوان بهترین بازیکن امروز انتخاب شد. گلی که در ثانیه های ابتدایی به ثمر رساند؛ هیچ راه بهتری برای شروع بازی وجود ندارد.


سرویس خبر شماره: 1847401
17 اکتبر 1401 در 10:15 ب.ظ
12.1 هزار |

12نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی 3-2 مقابل لیورپول، گفت که تیمش می‌خواست در نیمه اول لیورپول را شکست دهد.

آرتتا: ما در نیمه اول به لیورپول اعتماد به نفس کاذب دادیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال امشب در یک بازی پر فراز و نشیب در خانه حریف سنتی خود لیورپول را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و پس از یک روز دوری از صدر جدول، صدرنشین لیگ برتر شد. دوباره لیگ

عملکرد و برنامه آرسنال در طول بازی
هدف ما این بود که به لیورپول اعتماد به نفس کاذب بدهیم و بدون محدودیت حمله کنیم. اما در نیمه دوم دیگر این برنامه را دنبال نکردیم و اشتباهات را اصلاح کردیم و با سازمان خیلی بهتر بازی کردیم.
ما در مطبوعات آنقدر خوب بودیم که تقریباً هر توپ دیگری را می بردیم. از عملکرد تیم بسیار خوشحال بودیم. مربی وقتی می خواهد تعویض کند همیشه نگران است، اما تعویض های ما امشب آنقدر خوب و پخته بودند که واقعاً قدردانی کردم.



مجله اخبار فوتبال خارجی