کلوپ: صلاح نشان داد که چه کاری می تواند انجام دهد


سرویس خبر شماره: 2019377
17 مه 1403 ساعت 8:40 ق.ظ.
2

1نقطه نظر

او فوق العاده بود و من برای او خوشحالم

یورگن کلوپ پس از پیروزی 4-2 لیورپول مقابل تاتنهام به تمجید از بازیکن خود محمد صلاح پرداخت تا به جنجال و جنجال دیدار با وستهم یونایتد پایان دهد.

کلوپ: صلاح نشان داد که چه کاری می تواند انجام دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صلاح در دیدار مقابل تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او تهدید بزرگی مقابل دروازه تاتنهام بود و چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق زمانی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهام، اخبار مختلفی در این باره مطرح شد و برخی رسانه ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام به خبرنگاران درباره صلاح گفت: موهای صلاح باورنکردنی به نظر می رسید. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت کار کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد. پس چرا او این کار را کرد؟ صلاح نشان داد که چه توانایی هایی دارد.

2018568

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام چشمگیر بود، اما الیوت نیز درخشان به نظر می رسید. کلوپ همچنین در این مورد گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما است که به ما کمک کرد زمانی که صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت های آفریقا غایب بود. او امروز عملکرد بسیار خوبی داشت و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای کسب اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. داره خوش میگذره

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه سوم خود را تثبیت کرد، اما فاصله زیادی با عنوان قهرمانی دارد، تنها دو هفته به پایان رقابت ها باقی مانده است و این تیم پنج امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی