کلینزمن بهترین گلزن کره را حذف کرد!


سرویس خبر شماره: 1987724
27 دسامبر 1402 در 12:06 ب.ظ |
1.8K |

0نقطه نظر

با ایجاد اردوگاه داخلی؛

با توجه به پایان لیگ K در کره جنوبی، یورگن کلینزمن مینی کمپ خود را برای جام ملت ها آغاز کرد.

کلینزمن بهترین گلزن کره را حذف کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ کره جنوبی در حالی به پایان رسید که بازیکنان کره ای شاغل در کی لیگ از بازی خارج شدند و به همین دلیل یورگن کلینزمن مینی کمپ خود را قبل از شروع جام ملت ها آغاز کرد.

بر این اساس قرار است بازیکنان کره ای از هفته آینده در مینی کمپ شرکت کنند اما این تمرینات در سالن بدنسازی انجام می شود تا بازیکنان در معرض تمرینات قدرتی و بدنسازی قرار بگیرند.

نکته مهم این لیست حذف نام جو مین گیو، ستاره آقای گل و اولسان لیگ کره جنوبی است که با وجود درخشش در کی لیگ نتوانست در لیست قرار بگیرد. تیم ملی کشورش است و حالا بعید است راهی برای حضور در جام ملت ها داشته باشد.

◇ لیست تمرینات ملی برای ماه دسامبر برای آماده سازی برای جام ملت های آسیا (16 بازیکن)

نگهبان = جو هیون وو (اولسان)، سونگ بوم گیون (شونان بلمار)

مدافعان = کیم یونگ کوان، جونگ سونگ هیون، کیم ته هوا، سئول یونگ وو (اولسان)، کیم جین سو (جئونبوک)، لی کی جی (سوون)، کیم جو سونگ (سئول)

هافبک = لی جائه سونگ (ماینز)، هوانگ این بیوم (کرونا زوزدا)، جونگ وو یونگ (اشتوتگارت)، لی سون مین (گوانگجو)، مون سون مین، پارک جین سوپ (جئونبوک)

مهاجم = جو گیو سونگ (میدیلند)

بازیکنان لژیون در این لیست با کمی تاخیر به اردو خواهند پیوست، اما بازیکنان شاغل در کره از هفته آینده به مینی کمپ خواهند پیوست تا اولین اردوی تیم کلینزمن برای جام ملت های آسیا را آغاز کنند.

این فهرست 16 نفره در حالی اعلام شد که تیم ملی کره جنوبی می تواند 26 بازیکن را به جام ملت های آسیا ببرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی