کلیپرز کاوهی لئونارد برای اولین بار پس از 7 سال بیش از 65 بازی را به نمایش گذاشت

NBA اقدامات جدی برای مبارزه با مدیریت بار در این فصل انجام داد. حداقل آستانه بازی برای بازیکنان برای واجد شرایط بودن برای جوایز و افتخارات پس از فصل در نظر گرفته شد که امسال موضوع بحث و جدل بوده است. اما به نظر می رسد که تاثیرات مثبت خود را داشته است، زیرا یکی از بزرگترین مقصران مدیریت بار، مهاجم کلیپرز، کاوهی لئونارد، امسال در بازی های بیشتری نسبت به 7 فصل گذشته بازی کرده است.

کاوهی لئونارد برای اولین بار بیش از 65 بازی با کلیپرز بازی کرده است

پیروی از قوانین برای بازیکنان ساده بود: اگر می‌خواستند واجد شرایط جوایزی مانند MVP یا DPOY باشند، یا نامشان را در یکی از تیم‌های NBA انتخاب کنند، باید در ۶۵ بازی از ۸۲ بازی تیمشان بازی کنند. تغییر قوانین زمانی مطرح شد که جوئل امبید، که در مسیری سریع قرار داشت تا به عنوان باارزش‌ترین بازیکن معرفی شود، ظاهراً خودش را مجبور کرد تا به دلیل مصدومیت بازی کند تا به حداقل آستانه برسد. از آن زمان زانویش به او اجازه بازی نداد.

اما برای افرادی مانند لئونارد، قوانین معجزه کرده اند. برای اولین بار در پنج سال حضورش در کلیپرز، بازیکن سابق دفاعی سال و کاندیدای MVP، بیش از 57 بازی را در یک کمپین انجام داده است. در واقع، از 308 بازی احتمالی در چهار سال اول، لئونارد تنها در 161 بازی از آنها بازی کرد. (او کل فصل 22-2021 را به دلیل مصدومیت ACL از دست داد).

Leonard’s Career High 74 بازی انجام شده است

هنگامی که لئونارد روز جمعه برای بازی کلیپرز مقابل مجیک به زمین می‌نشیند، این شصت و هفتمین حضور او در 73 موقعیت خواهد بود. اگر او سالم بماند و در اکثر بازی‌های باقی‌مانده در برنامه لس آنجلس در ترکیب باشد، بیشترین بازی‌هایی را که تا به حال در یک فصل داشته انجام خواهد داد.

74 اوج حرفه ای او برای بازی هایی است که در یک سال انجام داده است، که در 2016-2017 رقم خورد. در آن فصل، لئونارد در رای گیری بهترین بازیکن برتر و بهترین بازیکن دفاعی سال سوم شد. او دو جایزه قبلی DPOY را برده بود.

کلیپرز در چند هفته گذشته عملکرد سختی داشته است و در 6 بازی از 10 بازی اخیر خود شکست خورده و به تیم های پشت سر خود اجازه داده تا کمی فاصله را کم کنند. با ورود به اقدام روز جمعه در سراسر لیگ، لس آنجلس تنها یک نیمه بازی با نیواورلئان پلیکانز بود که در حال حاضر در رده پنجم قرار دارد.



https://sportslens.com/news/clippers-kawhi-leonard-hits-65-games-played-for-first-time-since-2016-17/ منبع: