کوارشما: دوست دارم با بشیکتاش خداحافظی کنم


سرویس خبر شماره: 2011128
11 آوریل 1403 ساعت 2:30 ق.ظ.
3.2 هزار |

1نقطه نظر

ریکاردو کوارشما بازیکن سابق تیم ملی پرتغال می خواهد با پیراهن بشیکتاش از فوتبال خداحافظی کند.

کوارشما: دوست دارم با بشیکتاش خداحافظی کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو کوارشما، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال پرتغال در گفتگو با شبکه 11 تایید کرد که در مرحله پیچیده ای از زندگی حرفه ای خود قرار دارد اما اگر فرصت خوبی فراهم شود، او همیشه آماده بازگشت به میدان است. : “کارم در شرف ادامه بود. راستش را بخواهید، اکنون در نقطه ای هستم که فکر می کنم ارزش ادامه دادن را دارد یا خیر، اما خوب … همه چیز بستگی به این دارد که من می خواهم آن را محقق کنم.”

ستاره پرتغالی در پاسخ به این سوال که می خواهد در کدام باشگاه ها به دوران حرفه ای خود پایان دهد، 3 باشگاه را انتخاب کرد: می خواهم با یکی از باشگاه هایی که خوشحال بودم خداحافظی کنم، نمی دانم، شاید این را بگیرم. فرصت در بشیکتاش “برای داشتن آن، من این فرصت را در پورتو و حتی کمتر در اسپورتینگ نداشتم.”

قهرمان سابق اروپا با تیم ملی پرتغال می داند که فرصت زیادی برای بازی در باشگاه های بزرگ ندارد: «البته مطمئنم چنین فرصتی در پورتو وجود ندارد. وقتی ترکیه را به مقصد پرتغال ترک کردم، اگر داشتم. به پورتو برمی گشتم، خیلی وقت پیش برمی گشتم. در اسپورتینگ هرگز چنین فرصتی وجود ندارد و در بشیکتاش اگر فرصتی باشد، بدون فکر زیاد به عقب برمی گردم. اما همچنین اگر فرصتی برای پایان دادن به آن وجود نداشته باشد. “من قرار نیست بمیرم. راستش را بخواهید، می خواهم با چنین باشگاه هایی خداحافظی کنم. می دانم که بشیکتاش بیشترین استقبال را از من خواهد کرد، اما این به خیلی چیزهای دیگر بستگی دارد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی