کمک داور بین المللی، نعمتی که مس از آن استفاده نکرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های صنعت نفت و مس کرمان قرار بود با تساوی یک بر یک به پایان برسد که در دقیقه 3+90 سید وحید کاظمی داور این بازی پنالتی را به سود صنعت اعلام کرد. نفت. البته این محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور بین المللی فوتبال ایران بود که پرچم های خوبش در جام جهانی دیده شد که با برخورد توپ به میلاد خدایی از داور خواست تا توپ را روی نقطه پنالتی تیم صنعت نفت بگذارد. to give away این توپ توسط احمد شریعت زاده به گل تبدیل شد و صنعت نفت آبادان بازی را با نتیجه 2-1 به پایان رساند. این برد به معنای ماندن صنعت نفت و عبدالله ویسی در جدول بقا است.

1839397


سرویس خبر شماره: 1899530
18 آوریل 1402 در 01:24
525 امتیاز خبر

0نقطه نظر

صنعت نفت علاوه بر تلاش برای پیروزی در این دیدار، این پیروزی را مدیون دید خوب کمک داور بین المللی و همچنین جسارتی است که برای اعلام این صحنه داشت. زیرا برخی از کمک داوران چنین صحنه هایی را می بینند اما تصمیم نهایی را به داور واگذار می کنند. شاید به این دلیل که داور در وسط به صحنه نزدیکتر است، در حالی که ما به خوبی می دانیم که داور در وسط علیرغم نزدیک بودن به صحنه ها اتفاقات خاصی را نمی بیند، به ویژه به دلیل اینکه با تمرکز بازیکنان در نزدیکی توپ روبرو است.

1839396

صنعت نفت آبادان یک پیروزی به یاد ماندنی مقابل مس کرمان رقم زد. برد کورسویی امیدهایی را برای ماندن آبادانی ها در جدول بازی ایجاد کرد.

کمک داور بین المللی، نعمتی که مس از آن استفاده نکرد

نکته جالب اینکه مس در نیمه دوم و قبل از آن تصمیم خود را اعلام پنالتی دانست و با انتشار عکسی برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت را نشان داد. پنالتی بودن یا نبودن این صحنه بر عهده داوران متخصص است اما مهدی شفیعی کمک داور دوم این صحنه را ندید و اگر می دید می توانست مانند محمدرضا ابوالفضلی به سیدوحید کاظمی پنالتی را توصیه کند. . بنابراین می توان گفت مس بدون کمک داور بین المللی بود. وگرنه شاید سرنوشت این بازی عوض می شد و به ثانیه های آخر بازی نمی رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی