کتاب کمک درسی ریاضی پیش دبستانی | ketabko

در انتهای کتاب برچسب های مورد نیاز در برخی تمرین ها هم قرار گرفته که انجام فعالیت های کتاب رو برای کودکان جذاب تر میکنه. این کتاب علاوه بر یک جلد کتاب جامع تمرین و فعالیت یک ضمیمه رایگان هم داره که تمام نکات مورد نیاز مربیان و یا پدر و مادر برای آموزش کودکان رو توضیح داده. این ضمیمه شیوه صحیح انجام فعالیت ها و نکات مهمی که کودکان در هر تمرین باید یاد بگیرن رو توضیح داده تا آموزگاران این کتاب به خوبی بتونن از همه بازی ها و فعالیت های کتاب بهره ببرند. بازی جزء جدایی‌ناپذیر از زندگی کودک شما است، پس به هیچ‌عنوان تلاش نکنید که کتاب آموزش پیش دبستانی را جایگزینی برای سرگرمی و بازی در نظر بگیرید. کمترین کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد ارائه قیمت‌های منصفانه به مشتریان است. برای تقویت مهارت نوشتن کودک به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب ساده و کاربردی تقویت مهارت های نوشتاری پیش دبستان سرمشق را خریداری کنید.

کتاب کار علوم پیش دبستانی خیلی سبز کمک درسی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه آنلاین کتابکو لطفا به بازدید از وب سایت ما.

همانطور که می‌دانید در گذشته نه‌ چندان دور برخی از خانواده‌ها کودکان را به مهد کودک می‌فرستادند و برخی دیگر اعتقادی به انجام این کار نداشتند. در حال حاضر، گذراندن مقطع پیش‌دبستانی یک امر اجباری در آموزش کودکان بوده و پیش زمینه‌ای مهم برای ورود به مقطع دبستان محسوب می‌شود. تحصیل و پیشرفت تحصیلی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه های خانواده‌ها برای فرزندان بوده‌ است.

  • از این رو در این کتاب تعدادی بازی یا فعالیت به مربیان و والدین نیز معرفی شده است.
  • علوم و مباحث ساده و اصلی علمی همچون آشنایی با کره زمین، حیوانات و جغرافیای کشور و جهان با زبانی ساده و به صورت تصویری یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه نشر انواع کتاب های پیش دبستانی است.
  • از آنجایی که کودکان اکثر آموزش‌های ابتدایی و پایه را در این دوران آموزش می‌بینند، انتخاب کتاب‌های کمک آموزشی مناسب بسیار پر اهمیت است.
  • در دوران پیش دبستانی کودک به بازی و آموزش نیاز دارد تا بتواند دوره پیش دبستانی خود را با موفقیت و انگیزه پشت سر بگذارد.
شایان ذکر بوده که انجام تمرین‌های کتاب پیش رو باعث بالا بردن و تقویت دقت و تمرکز کودکان نیز می‌گردد. کتاب کار پیش دبستان گاج سری کارپوچینو همچنین شامل یک ضمیمه رایگانه که استیکر های مورد نیاز تمرین های جایزه دار در همین ضمیمه قرار گرفته. همچنین این کتاب از صفحه آرایی خوبی هم برخورداره و از انواع رنگ ها به خوبی در تصاویر این کتاب استفاده شده. تمرین و تکرار فعالیت های کتاب هرچند هم که جذاب و سرگرم کننده باشند بعد از مدتی موجب خستگی کودکان میشه. به همین منظور بهتره کتاب کاری که برای آموزش کودکان پیش دبستانی تهیه می کنید فعالیت های جایزه دار داشته باشند.

تمام کتاب‌ها نه به خاطر رنگ و لعاب آن‌ها بلکه به دلیل محتوای موجود در آن مورد استقبال قرار می‌گیرند. محتوای موجود در کتاب‌ها را اساتید و مربیان آموزشی کار بلد با بروز ترین اطلاعات، نگاشته و تالیف می‌کنند. علاوه‌بر آن استفاده از تصاویر مربوط باعث بهتر شدن ظاهر کتاب و مفهوم‌تر شدن محتوای کتاب نیز می‌شود. در صفحه آرایی کتاب از رنگ های متنوعی استفاده شده و در مجموع این کتاب از تصاویر کارتونی کمتری نسبت به دیگر منابع پیش دبستان برخورداره.

کتاب کمک درسی ریاضی پیش دبستانی | ketabko

مطالب درسی موجود در این منابع و شیوه تدریس آن‌ها از عوامل تاثیرگذار بر نگرش کودک در رابطه با تحصیل هستند. به ‌طوریکه آن‌ها را باید از عوامل مهم در آینده تحصیلی کودک و علاقه‌مندی به درس و مدرسه و یا فرار از تحصیل دانست. بنابراین فضایی را فراهم کرده است که پاسخ‌گوی نیازمندی‌های آنان به صورت آنلاین باشد.

کتاب‌های پیش دبستانی چه مطالبی را آموزش می‌دهند؟