کمین آرسنال برای غارت یونایتد؛ دوراهی وینگر هلندی

خاکپو فصل گذشته در مجموع 47 بازی برای آیندهوون انجام داد و موفق به زدن 21 گل و 15 پاس گل شد. ملی پوش هلندی در شروع فصل جدید به درخشش برای آیندهوون ادامه داد و در 8 بازی 4 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.

اریک تنهاچ به سبک بازی وینگر هلندی علاقه مند است و خاکپو در روزهای اخیر تایید کرده که شیاطین سرخ با او برای انتقال به اولدترافورد تماس گرفته اند. تنهاچ اگرچه آنتونی را از آژاکس به خدمت گرفته است، اما به دنبال امضای یک مهره هجومی دیگر است و خاکپو را مهره ای مناسب برای تیمش می بیند.

یک رسانه انگلیسی مدعی شده است که آرسنال قصد دارد در آخرین لحظه هدف نقل و انتقالات منچستریونایتد را بدزدد و کودی خاکپو را به امارات بفرستد.

کمین آرسنال برای غارت یونایتد؛  دوراهی وینگر هلندی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کودی خاکپو، وینگر 23 ساله آیندهوون فصل گذشته با پیراهن این تیم در اردیویسه خوش درخشید و مورد توجه باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفت. وینگر هلندی یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد در نقل و انتقالات در هفته های اخیر بوده است.

پس از جدایی نیکلاس پپه و انتقال قرضی به نیس فرانسه، میکل آرتتا قصد دارد یک بازیکن تهاجمی دیگر به تیمش اضافه کند. گفته می شود پیشنهاد منچستریونایتد به آیندهوون 40 میلیون یورو بوده است و آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی بالاتر و ساخت خاکپو آرسنال مانع از به نتیجه رسیدن برنامه های باشگاه رقیب شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841241
سپتامبر 08, 1401 در 22:16
26.7 هزار |

5نقطه نظر

در انگلیس، شبکه اسکای اسپورت مدعی شد که با وجود تلاش های منچستریونایتد، آرسنال در روزهای اخیر خاکپو را هدف قرار داده و با ارائه پیشنهادی بیشتر از پیشنهاد شیاطین سرخ، به فکر فرستادن وینگر هلندی به امارات در روزهای پایانی نقل و انتقالات است. .