بدون پیشنهاد، بدون جایگزین. صلح اجباری با رونالدو


سرویس خبر شماره: 1841248
سپتامبر 08, 1401 در 22:32
8.8K |

4نقطه نظر

با گذشت زمان، به نظر می رسید که جدایی رونالدو حتی برای یونایتد گزینه مفیدتری است. غیبت او در تور پیش فصل منچستریونایتد و این واقعیت که کریستیانو در بازگشت به ترکیب اریک تنهاچ تقریباً نیمکت نشین شده بود نشان داد شیاطین سرخ از ستاره پرتغالی خود ناراضی هستند. اما اکنون شرایط به قدری تغییر کرده است که به نظر می رسد سرنوشت یونایتد و رونالدو در یک مسیر است و آنها ناخواسته باید یکدیگر را تحمل کنند. مشکل اینجاست که نه کریستیانو و نه منچستریونایتد چاره دیگری ندارند.

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد چاره ای جز ادامه همکاری ندارند و دنیای فوتبال ستاره پرتغالی را برای یک فصل دیگر با پیراهن شیاطین سرخ می بیند.

بدون پیشنهاد، بدون جایگزین.  صلح اجباری با رونالدو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو انتظار نداشت تابستان امسال برای او اینگونه پیش برود. زمانی که تصمیم گرفت منچستریونایتد را ترک کند، او و سرمربی اش شک نداشتند که سیل پیشنهادات از سوی باشگاه های سراسر جهان به راه خواهد افتاد.

منچستر می داند که دیگر پولی در خزانه باشگاه نیست. شیاطین سرخ آخرین پول خود را برای خرید آنتونی از آژاکس خرج کردند و حالا باید حداقل تا ژانویه با همین بازیکنان ادامه دهند. با وجود اینکه پول کمی باقی مانده است، اولویت اول اریک تنهاچ خرید یک دفاع راست و یک هافبک است. در این شرایط یونایتد ترجیح می دهد کریستیانو را در اختیار داشته باشد به این امید که اریک تنهاچ در ادامه فصل بیشتر از او استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما در عوض، رونالدو هشت هفته را پشت سر گذاشت که بدون شک او را بسیار آزار داد. این در حالی است که مندز برای نگه داشتن ماشین پولسازش، کریستیانو رونالدو، در کانون توجه رسانه ها تلاش کرده است، اما با وجود تمام این تلاش ها، هیچ پیشنهاد رسمی برای ستاره پرتغالی دریافت نشده است.