کورتوا: نمی دانم شایسته برد بودیم یا نه


سرویس خبر شماره: 1817758 |
13 فروردين 1401 ساعت 23:27 |
8,923 |

11نظرات

سلتا به خوبی توپ را جابجا می کند، آنها بسیار فشرده هستند و در نیمه اول ما خوب پرس نکردیم و آنها می توانستند به راحتی بازی کنند. ما کمی مسائل را پیچیده کردیم، در نهایت سه امتیاز بسیار مهم و بازی بعدی در لیگ قهرمانان وجود دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از وقفه به دلیل بازی های داخلی، امشب رقابت های لالیگا برای رئال مادرید پیگیری شد و این تیم در بالایدوس میهمان سلتاویگو بود. دیداری سخت که با دو گل کریم بنزما از روی نقطه پنالتی با نتیجه 2-1 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

این دروازه بان گفت: “ما در اینجا سختی کشیدیم. تمام بازی هایی که من در اینجا انجام داده ام بسیار دشوار بوده است. نمی دانم که آیا ما مستحق برد بودیم یا نه زیرا در نیمه اول دو سیو انجام دادم.” رئال مادرید تیبو کورتوا در پایان گفت: از مسابقه

رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت. تیبو کورتوا گفت: “برنده شدن امروز بسیار مهم بود. چلسی در خانه شکست خورد، اما آنها در روز چهارشنبه بسیار قوی خواهند بود. گاهی اوقات نمی توان با شدت لازم عمل کرد و چلسی می تواند این کار را انجام دهد.” خیلی خوب.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید می گوید این تیم سه امتیاز مهم مقابل سلتاویگو به دست آورد.