رنگنیک: در مجموع تساوی مقابل لستر نتیجه خوبی بود

رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد می گوید در بازی امشب مقابل لستر، دستش با یک بازی هجومی بسته بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد به شدت به پیروزی در بازی امشب مقابل لسترسیتی نیاز داشت تا بتواند به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشد، اما در نهایت شاگردان رالف رنگنیک در غیاب کریستیانو رونالدو با نتیجه 1-1 متوقف شدند.


سرویس خبر شماره: 1817759 |
13 فروردين 1401 ساعت 23:51 |
1,715 امتیاز خبر|

2نظرات

رالف رانگنیک در پایان گفت: “تا زمانی که قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر از نظر ریاضی امکان پذیر باشد، ما شانس خواهیم داشت. این وظیفه ماست که تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه ممکن انجام دهیم. مارکوس راشفورد تنها مهاجم بود.” “امروز صبح متوجه شدیم که کریستیانو رونالدو نمی تواند بازی کند، بنابراین تصمیم گرفتیم پل پوگبا را در ترکیب اصلی قرار دهیم. پس از 60 دقیقه، تغییر را انجام دادیم و یک مهاجم مرکزی را در زمین قرار دادیم.”

در 15 دقیقه پایانی تلاش کردیم گل بزنیم اما در این بازی نتوانستیم گل دیرهنگام بزنیم. ما بازیکنان هجومی خود را نداشتیم و حتی جسی لینگارد که روی نیمکت بود بیمار بود. اگر به کل مسابقه نگاه کنم به یک تساوی خوب فکر می کنم. ما در 15 دقیقه آخر تلاش کردیم و دو یا سه موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم، اما آنها هم همینطور.

انتقاد هواداران منچستریونایتد از هری مگوایر: “واکنش های هواداران ما و به طور کلی خود آنها جزو بهترین ها در انگلیس است. هری مگوایر امشب عملکرد هجومی و دفاعی بی نقصی داشت.” در تیم ملی انگلیس تصمیم گرفتم از مگوایر در سمت راست استفاده کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی