کوین یاماگا هم از استقلال می رود؟

در آن فصل، یاماگا ثابت‌ترین بازیکن استقلال بود و تمام 25 بازی لیگ برتر را برای آن تیم انجام داد و همچنین در رقابت‌های حذفی جام حذفی و کات عالی در ترکیب اصلی آن تیم حضور داشت. فصل استقلال تا اینجای کار بوده است. اما از سوی باشگاه استقلال گزارش شده که مدیر برنامه های یاماگا پیشنهاداتی برای این بازیکن دارد که به احتمال زیاد منجر به جدایی این بازیکن در پایان فصل می شود.

قرار است تا دو ماه دیگر سوالات مربوط به جدایی یا ادامه همکاری این بازیکن با استقلال با شفافیت بیشتری مطرح شود. یاماگا در حال حاضر با 7 گل بعد از مهدی قائدی بهترین گلزن این تیم است. او در فصل گذشته با ده گل بهترین گلزن استقلال بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

گفته می شود یاماگا از یک تیم اروپایی و دو تیم از منطقه خلیج فارس پیشنهاد دارد و بسته به شرایط مالی باشگاه استقلال و وضعیت نامشخص مدیریتی این گروه، مدیر برنامه های این بازیکن که قرارداد دارد. با یاماگا به نمایندگی از آژانس نقل و انتقالات بازیکن، تصمیم گرفته است آینده این بازیکن بر اساس جدایی از استقلال باشد. در این بین ساپینتو در این باره همه چیز را به صلاحدید یاماگا سپرد اما به گفته خودش در صورت ماندن در استقلال دوست دارد یاماگا در کنار او و تیم استقلال باشد.

کوین یاماگا، هافبک فرانسوی 26 ساله استقلالی ها که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم پس از جدایی از نروژی به استقلال پیوست، تا تیرماه امسال با این تیم قرارداد دارد. یاماگا که گفته می شود به دلیل حق الزحمه و مدیر برنامه هایش همچنان با باشگاه استقلال بر سر مسائل مالی اختلاف دارد، شخصا مشکلی برای حضور در این تیم ندارد و دوست دارد تا پایان در استقلال باشد. قرارداد او با این باشگاه و با هم تیمی هایش.