با انگیزه ترین بازیکنان تمرین استقلال آشنا شوید!

اخطاری که روزبه در بازی هفته بیست و چهارم دریافت کرد منجر به محرومیت او مقابل آلومینیوم شد تا بازیکن بتواند عملکرد هم تیمی هایش را از تلویزیون تماشا کند. با این حال آبی ها در اراک شکست دیگری را متحمل شدند و این بار سیلوا و یاماگا چهار کارت زرد و از بازی هفته آینده محروم شدند.

مرادمند که بعد از مصدومیت در بازی هفته چهاردهم مقابل مس رفسنجان غایب میادین بود، هفته گذشته برای دقایقی مقابل آلومینیوم به میدان رفت تا شرایط بازی را پیدا کند مشکلی که شانس حضورش را افزایش داد فیکس در بازی با هواداران. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخطار 2 بازیکن خارجی استقلال و البته پایان محرومیت روزبه چشمی باعث شد تا او و 2 بازیکن دیگر استقلال یعنی صالح حردانی و حسین مرادمند در بازی هفته آینده مقابل هوادار به ترکیب اصلی بازگردند. ، امید. زیاد دارند

در شرایطی که استقلال بعد از این دیدار باید به مصاف پرسپولیس برود، ناگهان حردانی و مرادمند انگیزه زیادی برای درخشش در مقابل هواداران و شانس حضور در دربی پایتخت پیدا می کنند.

1851091



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1920414
22 آوریل 1402 در 1:36 ب.ظ
3.9 هزار |

0نقطه نظر

صالح، روزبه و مرادمند به تیم اصلی بازگشتند

با قطعی شدن بازگشت ماسامی به ترکیب اصلی، ساپینتو 2 راه برای انتخاب جایگزین برای بازیکنان خارجی در تیمش دارد. حضور حردانی در سمت راست قطعی است اما سرمربی پرتغالی می تواند از روزبه به عنوان مدافع استفاده کند یا می تواند مثل همیشه در پست هافبک دفاعی کار کند تا از حسین مرادمند در خط دفاعی استفاده شود.

1851090

سه بازیکن استقلال که به احتمال زیاد مقابل هواداران بازی خواهند کرد، روحیه خوبی دارند.

با انگیزه ترین بازیکنان تمرین استقلال آشنا شوید!