کپنهاگ 0-0 سیتی؛ ترکیب پپ در غیاب هلند سمی نبود

کپنهاگ بازی را تحت فشار تماشاگران میزبان با حمله به دروازه سیتی آغاز کرد، اما شاگردان گواردیولا در همان دقایق ابتدایی تقریباً از روی یک ضد حمله به گل رسیدند. سیتی در دقیقه 7 حمله دانمارکی ها را روی خط محوطه جریمه خود قطع کرد و به سرعت توپ را به گریلیش رساند. پاس او به آلوارز یک فرصت عالی به مهاجم آرژانتینی داد که ضربه او دقیق نبود.

در دقیقه 24 سیتی کرنر را به سمت دروازه حریف فرستاد و بویلسن توپ را با دست لمس کرد تا داور به نقطه پنالتی اشاره کند. ریاض محرز پشت پنالتی ایستاد اما گرابارا، دروازه بان کپنهاگ، ضربه چپ او را تشخیص داد و پنالتی را مهار کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی برای چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برای دیدار با کپنهاگ به دانمارک سفر کرده است.

با شروع نیمه دوم، منچسترسیتی که یک بازیکن کمتر از حریف داشت، سعی کرد با مهار حریف، بازی را آرام کند و کپنهاگ را از ابتکار عمل باز دارد. به خصوص که هواداران دانمارک جو سنگینی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و شاگردان پپ می دانستند با واگذاری کنترل مسابقه به حریف فرصت استفاده از جو روانی ورزشگاه را به نفع خود ندهند.

چهار دقیقه بعد سیتی با ضربه دیدنی رودری دروازه کپنهاگ را باز کرد اما داور پس از بررسی صحنه توسط VAR اعلام کرد که ریاض محرز در زدن این گل به هند خطا کرده و این گل مردود اعلام شد.

پنج روز پیش سیتی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف کپنهاگ رفت و موفق شد آن تیم را با نتیجه 5-0 شکست دهد.

در دقیقه 90 + 2 گوندوگان یکی از معدود شوت های این نیمه را به سمت دروازه کپنهاگ زد که دروازه بان این تیم به راحتی توپ را مهار کرد. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شاگردان گواردیولا که در سه بازی اول خود در این رقابت ها با 9 امتیاز صدر گروه بودند، به اذعان گواردیولا، در این بازی ارلینگ هالند را روی نیمکت دیدند. منچسترسیتی روز یکشنبه در یک بازی حساس لیگ برتر به مصاف لیورپول می رود و پپ بدیهی است که می خواهد ارلینگ هالند برای این بازی آماده باشد.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه رخ نداد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

منچسترسیتی در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کپنهاگ رفت و 0-0 شکست خورد.

کپنهاگ 0-0 سیتی؛  ترکیب پپ در غیاب هلند سمی نبود


سرویس خبر شماره: 1847694
19 اکتبر 1401 ساعت 10:15 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

این بود که در آن دقایق اتفاق خاصی روی گل ها نیفتاد و تا دقیقه 76 بود که شاهد مصدومیت شدید آکانجی بازیکن سیتی بودیم. در دقیقه 78 گواردیولا فیل فودن را به جای جک گریلیش وارد زمین کرد اما مشخص بود که او قصد ندارد ماشین گلزنی اصلی خود یعنی ارلینگ هالند را در این بازی به زمین بفرستد.

در دقیقه 30، سرخیو گومز، مدافع اسپانیایی سیتی، زمانی که بازیکن کپنهاگ در موقعیت 100 درصد گلزنی قرار داشت، با یک خطا متوقف شد. داور با نشان دادن کارت قرمز مستقیم گومز را جریمه کرد و اعتراض بازیکنان سیتی نتیجه ای نداشت و VAR نیز تصمیم داور را تایید کرد که منچسترسیتی از دقیقه 30 بازی را با 10 بازیکن دنبال کند.