گل ارزشمند شاگردان مجیدی برای جبران در بازی برگشت

در دقیقه 27 الوحده یک موقعیت خطرناک دیگر داشت. ابتدا حرکت محمد برقش از سمت راست و پاس او به احمد رفعت فرصت بسیار خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد که ضربه او را دروازه بان کلبا مهار کرد و در برگشت ضربه تالیابوه به بالای دروازه رفت.

تیم فوتبال اتحاد کلبه در اولین بازی مقابل الوحده در جام بانک اسلامی ابوظبی شکست خورد.

گل ارزشمند شاگردان مجیدی برای جبران در بازی برگشت

بعد از آن گل شیراز تیم اتحاد کلبه گیج شد و الوحده توانست 2 دقیقه بعد به گل برسد و روی پاس خلیل ابراهیم این پیزی بود که تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دیدنی توپ را فرو کرد. تور دروازه میهمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اولین دوره مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی، تیم فوتبال الوحده در ورزشگاه آل نهیان میزبان اتحاد کلبه بود و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک شاگردان مجیدی را شکست دهد.

در ادامه بازی شاگردان مجیدی یک گل به ثمر رساندند که اخراج شد. ارسال توپ از سمت راست به سمت دروازه با ضربه سر ملاپا در مقابل الکساندر چیکالدائو مواجه شد و او موفق شد دروازه حریف را باز کند اما قبل از آن پاس بازیکن کولبا از داخل به بیرون عبور کرده بود و کمک داور آن گل را مردود اعلام کرد.

حملات اتحاد کلبا برای کاهش در نهایت در دقیقه 92 نتیجه داد و پس از اعلام پنالتی برای آن تیم، پنیل ملاپا ضربه را در طاق دروازه فرو برد. 2-1 به سود الوحده.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم ارسال از سمت چپ به سمت دروازه با ضربه سر تالیابوه باعث ایجاد یک موقعیت باشکوه برای الوحده شد که توپ این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.


سرویس خبر شماره: 1847695
19 اکتبر 1401 @ 22:34 |
17.7 هزار |

هفتنقطه نظر

شکست اتحاد کلبه در جام بانک اسلامی ابوظبی

گل مولاپا در ثانیه های پایانی امیدها را برای شاگردان مجیدی زنده نگه داشت. دیدار برگشت 2 تیم 20 آبان ماه برگزار می شود تا تکلیف تیم راه یافته به مرحله بعد مشخص شود. برنده این دیدار به مصاف العین خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در ادامه حرکت برایان رامیرز و پاس او به دانیل بسا موقعیتی عالی برای کولابا ایجاد کرد که ضربه او توسط سد حریف مهار شد. در ادامه این موقعیت فیلیپ کیس در محوطه جریمه سرنگون شد و داور باور نکرد که خطای پنالتی بوده است.

در دقیقه 63 پاس دیدنی ایگور روسی در محوطه جریمه به رامیرز رسید و ضربه این بازیکن را مدافع الوحده با پا مهار کرد. این بازیکن 10 دقیقه بعد صاحب یک موقعیت عالی شد که ضربه او قبل از ورود به دروازه توسط مدافع الوحده دفع شد.

در دقایق ابتدایی این دیدار تیم الوحده توسط تالیابوه صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه اتحاد کلبا به بیرون رفت.

در دقیقه 56 خطای مدافعان اتحاد کلبا منجر به یک پنالتی برای الوحده شد و تالیابو امروز توانست بر خلاف جهت حامد المنصوری دروازه بان کلبه امروز توپ را وارد دروازه فرهاد مجیدی کند.