کیانی: پپسی را برای زنوزی باز نمی کنم!

کاپیتان تراکتورسازی می گوید هدفش از بازگشت به تبریز ادای احترام به هوادارانش است.


سرویس خبر شماره: 1817929 |
15 اردیبهشت 1401 ساعت 00:11 |
14,938 امتیاز خبر|

2نظرات

غیرت داشتن مختص خود هواداران است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی کیانی در پاسخ به سوالی جالب مصاحبه خود را در میکسدزون آغاز کرد. قصد فرزندانم از بازگشت این بود که کمک کنند زیرا من مدیون این مردم هستم. کار کمی سخت بود و به این پیروزی نیاز داشتیم. از شما هواداران برای آمدن و کمک کردن تشکر می کنیم و ما این برد را به هواداران تقدیم می کنیم. ما با تمام وجود می جنگیم تا تراکتور به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی در ادامه درباره صحبت زنوزی با بازیکنانی که قصد رها کردنش را ندارد، بیان کرد: آقای زنوزی با تمام وجود پشت تیم است، پپسی را به روی هیچکس باز نمی کنم! اما او پشت تیم و هوادار است و سخت کار می کند. بیایید همه با هم متحد شویم تا انشاءالله امسال به ما خوش بگذرد و سال آینده تیمی قدرتمند برای هواداران و شهر تبریز بسازیم.
وی نظر خود را در مورد همکاری با ساغلام و فصل بعد اینگونه بیان کرد: آقای ساغلام فرد خوب و مربی با کلاسی هستند و ما با تمام وجود در خدمت ایشان هستیم. تراکتور باید برای قهرمانی بجنگد اما برای بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا گاهی این اتفاق می‌افتد، اما شک نکنید با حضور آقای زنوزی ساغلام و هواداران عزیزمان تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به روزهای خوبش برگردانیم.
کیانی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در تراکتور می ماند یا خیر، پاسخ داد: تنها قصدم خدمت به این مردم است. چه باشم و چه نباشم، دعا می کنم تراکتورسازی همیشه با این هواداران به اوج برسد.
کاپیتان سرخپوشان تبریزی در مورد حضور هواداران پس از مدت ها گفت: به نظرم فوتبال بدون هواداران خوشایند نیست، به خصوص هواداران تراکتورسازی که 13 سال اینجا با تمام توان در خدمتشان بودیم و می دانیم که چقدر آنها. به این تیم علاقه مند هستند. در ابتدای صحبتم گفتم که این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم، آنها واقعاً برای من که جای او هستم مشوق خوبی هستند. به خصوص برای بازیکنانی که برای اولین بار آنها را در ورزشگاه می بینند. انشاالله هواداران بیایند و از ما حمایت کنند. تراکتور امسال یک قهرمانی مدیون این هواداران یاشاسین آذربایجان است!



مجله اخبار فوتبال داخلی