ربیعی: ما به خاطر آن افراد فرصت کمک پیدا نکردیم.

ربیعی ادامه داد: ما توپ را در اختیار داشتیم اما فکر می‌کنم با اراده‌ای که در تراکتورسازی وجود داشت برای پیروزی در این بازی به خصوص در نیمه دوم و با حمایت هواداران از گلی که به ثمر رساندند با جان و دل دفاع کردند. و روح.” این فوتبال است. روزهایی بود که تیم من بد بازی کرد و بازی را برد، اما گفتم خوب نیست، اما امروز مقابل تراکتورسازی و جلوی هواداران پنج، شش موقعیت و سه در یک بر یک باختیم. طبیعتاً وقتی آن موقعیت ها را به ثمر نرسانید، به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهید شد و این طبیعت فوتبال است. امروز با توجه به حضور تماشاگران تراکتورسازی، خدا خواست تراکتور به میدان برود.

ربیعی در پایان گفت: به وضعیت تیم تراکتورسازی که خیلی به آن پایبند هستم، امسال نگاه کنید. هوادار این را می فهمد و تا دقیقه 90 تیمش را تشویق می کند. آن سه امتیاز برای آنها حیاتی بود و خیلی جنگیدند و ما هم فوتبال جاری و منصفی داشتیم. شاید به خاطر مردم بود که شانس امروز با ما نبود و با حریف بود و باید به آنها احترام گذاشت. به آقای ساغلام و همکارانش و تبریزی ها بابت زحمات تیم تراکتورسازی و کارهایی که انجام داده اند تبریک می گویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ربیعی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در این فصل دو بار با تراکتورسازی بازی کرده آیا پیشرفتی در این تیم دیده است یا خیر، گفت: باید منطقی به این سوال نگاه کرد. پروژه های فنی در کوتاه مدت تغییر چندانی نمی کنند. به نظر من خیر تغییر چندانی نکرده چون به نظر من تراکتور در بازی های جام حذفی و لیگ نقاط ضعفی داشت که الان هم نسبتاً مشابه بود اما از نظر جسارت بازی و شرایط بازی به خصوص در بازی آخر. 30 دقیقه. جان داشت بازی می کرد، تغییر آشکار بود. در نوع بازی اگر بخواهیم واقع بین باشیم در نیمه دوم دو موقعیت ضدحمله به تراکتورسازی دادیم که هنوز ضربه ای نزده، خودمان را گول زدیم و یکی از آنها در پاس آخر اشتباه کرد. در نیمه اول دو ضربه کرنر به ما خورد که یکی از آن ها را عباس زاده زد و از بالای دروازه به بیرون رفت و دومی گل شد. انتظار داشتم تراکتورسازی امروز بازی غالب را انجام دهد، اما این یک ایده است. به نظر می رسد از نظر روحی و روانی توانستند تغییراتی ایجاد کنند و مطمئناً حمایت هواداران تأثیر داشت و او توانست کشش خوبی به تراکتور بدهد. انشالله تغییرات و کارهای فنی بیشتری روی تیم بلند مدت انجام خواهد شد.

ربیعی در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها گفت: فوق العاده است، فوتبال یعنی حضور مردم و تماشاگر، کشورهایی که صاحب سبک هستند و در لالیگا یا لیگ انگلیس تیم هایی که پرطرفدار هستند در رده های بهتری قرار دارند. پس انداز بهتری داشته باشید و درآمد بهتری داشته باشید بیشتر چرخه این صنعت به هواداران مربوط می شود و امیدوارم این بیماری شیطانی که 2-3 سال هواداران را از ورزشگاه دور کرده بود به جای 30 سال سریعتر ریشه کن شود. 100 درصد ورزشگاه ها پر می شود و تمام استادیوم یادگار امام تبریز پر شور باشید.

وی افزود: من در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفتم و همیشه می گویم: ما با هم بازی کردیم، اما من این تیم را خیلی دوست دارم چون تیمی معتبر و محبوب در ایران است و شاید همه مربیانی که در آنجا حضور داشتند. و قرار بود این بازی جلوی تماشاگران انجام شود و می‌گفتند: «این را بگذارید برای هفته آینده؛ اما من لذت بردم و امروز به خاطر این مردم روح فوتبال را در زمین دیدم. تیم من بازی کرد. فوتبال و شاید اگر توپ های ما وارد دروازه می شد، بازی را می بردیم. اشکالی ندارد، اما تماشاگران واقعاً خوب بودند.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص درگیری که با رفسنجان داشت، گفت: من گلایه کردم که او واقعاً در 3-4 صحنه اشتباه کرد که به نظر من اصلاً اشتباه نبود و با هم اختلاف داشتیم. اما احترام آنها واجب است». با این حال، در این بازی موقعیت هایی در محوطه جریمه وجود دارد که داور باید تصمیمی حیاتی بگیرد. نبود ولی تاکتیک تیم ما این بود که از وسط پرس می کرد مثلا بازیکن حریف را از دو جهت پرس می کرد و توپ را می گرفت اما هر بار که این کار را می کردیم داور سوت می زد که به نظر من دو نفر از آنها. بد نبودیم و اگر اشتباه نمی کرد ما ضدحمله و سریع حمله کردیم. در هر موقعیتی که توپ را می گرفتیم خطا اعلام می شد. اما این یک اختلاف نظر است و شاید فیلم را ببینم و بفهمم اشتباه کردم یا هرگز جرات اعتراض را نداشته باشم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی مس رفسنجان پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت های خود گفت: ورود تیم ملی را به همه تبریک می گویم. ماه مبارک رمضان و دعا کنید.»

ربیعی خاطرنشان کرد: امروز از کیفیت و عملکرد بچه ها راضی بودم. زمانی که تحت فشار تیم حریف بودیم و زمانی که زیر خط دفاعی حریف قرار داشتیم. در زمین و انفرادی فوتبال بازی کردیم و تا دقایق پایانی بازی به جز 4-5 دقیقه آخر بازی نظم خوبی داشتیم. حالا خوشحالان از نتیجه می گویند مس رفسنجان در سه بازی اخیر خود دو شکست و تساوی کسب کرده است. دو باخت داشتیم اما شکستی که در اینجا به تبریز زدیم با شکستی که مقابل ذوب آهن خوردیم زمین تا آسمان فرق داشت. این شکست ارزش باخت را داشت چون خیلی بد بازی کردیم اما امروز فوتبال خوبی ارائه کردیم و در این مدت 10-12 روز خوب تمرین کردیم و این قول ماست. در کل لیگ این مشکل برای همه تیم ها چه در ایران و چه در خارج از کشور وجود داشته است. تیم ها در زمان های خاصی از فصل دچار نوسان و کاهش می شوند، اما زمانی که کارایی و کیفیت داشته باشید، نگران تیم نباشید و از ابتدای فصل به شدت به رقابت ادامه می دهید.

وی سپس درباره بازی امروز گفت: ابتدا به تیم تراکتورسازی و هواداران پرشورشان که امروز در ورزشگاه بودند، کادرفنی و بازیکنانشان تبریک می گویم و به تیم ما خسته نباشید می گویم. در مورد بازی نسبت به موقعیت هایی که در بازی ایجاد کردیم، فکر می کنم عدالت برای ما رعایت نشد. باید از فرصت هایمان بیشتر استفاده می کردیم. در نیمه اول حداقل 4 موقعیت واضح گلزنی را از دست دادیم و این برای من اصلا طبیعی نبود. در نیمه دوم به دلیل بلوک دفاعی تراکتورسازی که چشم به ضد حملات دوخته بود، دو موقعیت دیگر در محوطه دروازه ایجاد کردیم. ما موقعیت سه بر سه را از دست دادیم که منشا شلیک کرد.

محمد ربیعی می گوید با وجود باخت به تراکتورسازی و فرصت هایی که تیمش در بازی امروز از دست داد، از عملکرد مس خوشحال است.

ربیعی در پاسخ به نترسیدن از از دست دادن فرصت ها گفت: باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم. بعد از بازی با پرسپولیس، بازی با نفت مسجد سلیمان داشتیم که قبل از دقیقه اول بازی را شلیک کردیم و 95 دقیقه در ارتفاع 2500 متری در سرچشمه 10 نفر بازی کردیم. چهار روز بعد در تهران با یکی از هواداران مسابقه داشتیم و تیم ما با افت شدید بدنی مواجه بود و دلیلش هم این بود که در آن مسابقه کاملاً کم ارزش شده بودیم. در بازی با ذوب آهن خوب بازی نکردیم اما امروز شبیه بازی با استقلال و پرسپولیس در تهران بودیم. سعی می کنم بتوانم فلسفه بازی ام را در تیمم پیاده کنم. اینکه شما فرصت ایجاد می کنید و از در رد نمی شوید به هیچ وجه از ارزش های مجید علیاری، محسن آذرباد، گادوین منشا و بقیه فرزندانمان که فرصت را از دست دادند کم نمی کند. تا اینجای 24 هفته اخیر لیگ یکی از آنها آقای گل، یکی پاس گل و یکی از تاثیرگذارترین آنهاست. در نیمه دوم در شش بازی شرایطی داشتیم که محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی هر کدام به دروازه ضربه زدند اما این اتفاق افتاد و من برای امروز این بچه ها را قضاوت نمی کنم. آنها سخت کار کرده اند و ممکن است روز بدی داشته باشند.


سرویس خبر شماره: 1817928 |
15 اردیبهشت 1401 ساعت 00:10 |
4,630 |

2نظرات

به ساغلام و تبریزی ها تبریک می گویم

او ادامه داد: مهم این است که ما در تیم باقی بمانیم. من همان روش و فلسفه را ادامه می دهم. این تیم چه چهارمی و چه دهمی، فکر می کنم در این سه سال کارم را برای شهر رفسنجان انجام داده ام و در 6 بازی باقی مانده هم قطعا با تمام وجود این کار را انجام خواهم داد. یک سال تیم صعود کرد، سال اول حضورش جزو 8 تیم شد و سال دوم حضورش الان جزو 5-6 تیم است. بنابراین سعی می کنم آن را در تیمم نگه دارم و آن را حفظ کنم، اما توقع بیش از حد و بی دلیل از مس رفسنجان دلیل خجالتی است که بچه ها جلوی زمین دارند. ما امروز چهار موقعیت رودررو را از دست دادیم. البته باید به توانایی های آقای اخباری اشاره کنم اما به هر حال آن فرصت ها را از دست دادیم. شاید اگر این فشار نتیجه و فشار رتبه روی بچه ها نباشد، راحت تر بتوانند آن توپ ها را به گل تبدیل کنند.