گروه سپاهان و چهار تیم سه امتیازی!

توجه داشته باشید که این دو محرومیت از این جهت حائز اهمیت است که نماینده عربستان باید در دیدار بعدی به مصاف سپاهان برود و حالا غیبت دو بازیکن اصلی این تیم قطعی است.
اما با شکست سپاهان در هفته دوم مسابقات و کسب سه امتیاز الدحیل و پیروزی پاختاکور مقابل التعاون در هفته اول مقابل الدحیل، اکنون چهار تیم سه امتیازی در گروه چهارم قرار دارند. مسابقات با معادلات تشدید این گروه کار را بسیار سخت کرده است.


سرویس خبر شماره: 1819055 |
22 جولای 1401 ساعت 04:09 |
1,791 |

0نظرات

با پیروزی پاختاکور مقابل التعاون؛

در سومین دیدار این گروه، عصر پنجشنبه 25 فروردین ماه، الدحیل از ساعت 21:45 به مصاف پاختاکور می رود، سپس در دومین دیدار این گروه، تیم فوتبال التعاون از ساعت 12:45 به مصاف شاگردان نویدکیا می رود. دو برخوردی که می تواند تا حدودی سردرگمی این گروه را مشخص کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال پاختاکور در دومین بازی خود مقابل میزبان از گروه چهارم با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

با برتری پاختاکور و الدحیل که هفته اول مقابل سپاهان و التعاون شکست خوردند، حالا و در پایان هفته دوم چهار تیم سه امتیازی در گروه چهارم مسابقات قرار دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های سپاهان و الدحیل از ساعت 21 و 45 دقیقه در چارچوب گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل اولونگا به سود شاگردان هرنان کرسپو به پایان رسید. . در پایان این دیدار دو تیم دیگر گروه به مصاف هم رفتند.
این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در حالی که نزدیک بود با تساوی بدون گل به پایان برسد، اتفاقات ده دقیقه پایانی سرنوشت این گروه را تحت تاثیر قرار داد.
اولین گل پاختاکور در دقیقه 83 با گل دقیقه 83 آرکینوف از پاختاکور به ثمر رسید که با یک بازی پر هیاهو و هیجان همراه بود که موسی یکی از مدافعان ثابت تیم عربستانی کارت قرمز گرفت. همچنین توجه داشته باشید که توامبا، مهاجم کامرونی التعاون در این بازی پرماجرا دو کارته داشت که امتیاز آن به نماینده ازبکستان رسید.