عملکرد درخشان عزت اللهی در یک برد مهم آسیایی

در دقیقه 60 شیخ دیابات مهاجم سابق استقلال گل اول تیمش را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 82 احمد علاءالدین خیال هواداران الغرافه را راحت کرد و گل دوم را به ثمر رساند و الغرافه در صدر گروه سوم لیگ قرار دارد. با 4 امتیاز قهرمان آسیا شد.


سرویس خبر شماره: 1819056 |
22 تیر 1401 04:13 |
1,156 امتیاز خبر|

0نظرات

پیروزی الغرافه با ستاره مالیا.

لازم به ذکر است شیخ دیابه اولین بازی تیمش مقابل فولاد را به دلیل مصدومیت از دست داد اما امشب از ابتدا در تیم الغرافه به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و با گلزنی به پیروزی تیمش کمک کرد. او فصل گذشته در 6 بازی آسیایی 5 گل برای استقلال به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هر دو تیم عملکرد جذاب و کاملی از خود به نمایش گذاشتند و مالکیت برتر از تیم ترکمنستانی بود اما شاگردان استراماچونی از موقعیت خود استفاده بهتری کردند و توانستند اولین برد خود را در این فصل از رقابت ها کسب کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دومین دیدار از هفته دوم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الغرافه قطر با مدیریت آندره آ استراماچونی صبح امروز (دوشنبه) در ورزشگاه عبدالله آل به مصاف آخال ترکمنستان رفت. -ورزشگاه فیصل هر دو تیم در اولین بازی خود به تساوی رسیده بودند، الغرافه مقابل فولاد متوقف شده بود و آخال مقابل شباب الاهلی به تساوی رضایت داده بود.

سعید عزت اللهی بازیکن ثابت زردپوشان الغرافه بود و عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت و با امتیاز 7.2 یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

شاگردان آندره آ استراماچونی امشب توانستند اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرند.