گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا در انتظار رئال، تاتنهام و اینتر است؟

مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه این هفته برگزار می شود و تاتنهام در گلدان 2 در کنار دو تیم انگلیسی چلسی و لیورپول و بارسلونا و یوونتوس قرار دارند.

تاتنهام که پس از یک سال حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازگشته است، احتمالا در مرحله گروهی این رقابت ها با قرعه بسیار سختی روبرو خواهد شد.

گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا در انتظار رئال، تاتنهام و اینتر است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام که سال گذشته به جای لیگ قهرمانان اروپا در لیگ اروپا حضور داشت، فصل گذشته با هدایت آنتونیو کونته در لیگ برتر چهارم شد و به قهرمان لیگ قهرمانان بازگشت. اما زمانی که تاتنهام هاتسپرز به این تورنمنت برمی گردد، با سخت ترین قرعه ممکن روبرو می شود و با رئال مادرید، اینتر و مارسی گروه مرگ لیگ قهرمانان را تشکیل می دهد.

تیم های گلدان شماره 1 رئال مادرید، اینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، آث میلان، پاری سن ژرمن، پورتو و آژاکس هستند. تاتنهام نمی تواند با سیتی همگروه شود زیرا این دو تیم متعلق به یک کشور هستند. قوی ترین تیم در این گلدان بدون شک رئال مادرید است.

اگر قوی ترین تیم های هر گلدان در هنگام قرعه کشی در یک گروه قرار گیرند، می توان سناریویی را تصور کرد که منجر به تشکیل گروه مرگ لیگ قهرمانان می شود. گروهی متشکل از رئال مادرید، اینتر، تاتنهام و مارسی.


سرویس خبر شماره: 1839802
آگوست 31, 1401 @ 21:30
11.3 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

برای سناریوی ما، یکی از خطرناک ترین تیم های گلدان 3 که مبارزه اش با تاتنهام می تواند فریبنده باشد. اینتر تیم سابق آنتونیو کونته مطمئنا انگیزه مضاعفی برای دیدار با شاگردان جدید این مربی ایتالیایی خواهد داشت و جدال کونته با تیم سابقش دیدنی خواهد بود.

چهار تیم دورتموند، سالزبورگ، ناپولی، اسپورینگ لیسبون، مارسی و برنده پلی آف بنفیکا و دیناموکیف در روز سه شنبه هستند. برای تکمیل سناریوی گروه مرگ، قوی ترین تیم این گلدان روی کاغذ یعنی مارسی می تواند با رئال مادرید، اینتر و تاتنهام هم گروه شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی