ماجرای تمرین لوکادیا با مربی بدنساز ایسکو!

نکته مهم این است که کادرفنی پرسپولیس با برنامه ریزی دقیق تلاش می کند تا یورگن لوکادیا را به مرز آمادگی برساند و قصد ندارد او را برای مصدومیت این بازیکن آسیب دیده به خطر بیندازد.

مطمئناً این بازیکن هلندی فوتبالیستی توانا و مهاجم گلزنی است که در صورت آماده شدن، ستاره خط حمله پرسپولیس خواهد بود، اما به نظر می رسد که هنوز با آمادگی فاصله زیادی دارد.

کادر فنی پرسپولیس نیز روز گذشته تمرین ویژه ای را برای لوکادیا ترتیب داد و قبل از بازی آلومینیوم تست دیگری از این بازیکن خواهند گرفت تا در لیست بازی های هفته سوم قرار بگیرد یا خیر. شاید هواداران پرسپولیس باید به یحیی در مورد لوکادیا کمک کنند و اجازه دهند سرمربی با خیالی آسوده برای خرید جدیدش تصمیم بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گزارش هایی با عنوان عملکرد شگفت انگیز یورگن لوکادیا در تمرین امروز فضای هواداران و رسانه های پرسپولیس را پوشش داد و بسیاری از هواداران پرسپولیس را به آینده این بازیکن امیدوار کرد و این انتقاد را متوجه یحیی گل محمدی نیز کرد. با این آمادگی سرمربی شیاطین سرخ او را از لیست بازی با فولاد خارج کرد؟

نکته دیگر اینکه در بازی دوستانه اخیر که لوکادیا با ضربه سر موفق به گلزنی شد، یحیی بر خلاف بسیاری از بازیکنان دیگر تنها 45 دقیقه از زمین بازی را به لوکادیا اختصاص داد تا مشخص شود او حتی آمادگی حضور در فشارهای پایین را ندارد. بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی .

در این گزارش همچنین به تمرین یورگن لوکادیا با یک مربی شخصی در اسپانیا که مربی ایسکو ستاره رئال مادرید نیز هست اشاره شده است. او در اسپانیا تمرین کرد و تلاش کرد تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کند، اما نکته مهم این است که در 4 هفته مانده به انتقالش به پرسپولیس، تمرینات فوتبالی را پشت سر نگذاشت، بنابراین شرایط او برای حضور در پرسپولیس مساعد نبود.


سرویس خبر شماره: 1839807
آگوست 31, 1401 @ 9:34 ب.ظ
25.7 هزار امتیاز خبر|

16نقطه نظر

مهاجم هلندی؛ آماده سازی باور نکردنی یا …

قسمت دیگر مربوط به تست چربی این درایو به نام شماره 7 است که یک آمار عالی برای خرید جدید است. اما به نظر می رسد گزارش معاینات پزشکی او در ایران نشان می دهد که چربی لوکادیا بیش از دو برابر این رقم بوده است. همچنین تست آمادگی جسمانی او نشان داد که وضعیت این بازیکن «آماده نبوده» و اساساً اگر میزان چربی بدنش زیر 10 بود، حداقل برای دقایقی می توانست در بازی حضور داشته باشد.

برای اطلاع از وضعیت لوکادیا شاید باید به حامد پاکدل سرمربی پرسپولیس که بلافاصله پس از مصدومیت بازگشت؛ اشاره کرد. او را ترجیح داد.