گزارش بازی هفته 24 لیگ برتر استقلال – پیکان 14/01/16

ترکیب فلش:
محمد ناصری
جدی امیرحسین رنگرز
میلاد بدرق
سایه چشم بهروز نوروزی
محمدعلی فرامرزی
اسماعیل بابایی
غلامرضا ثابت ایمانی
علی رمضانی (80- محمدحسین فلاح)
محمد قاسمی نژاد
حق با مجتبی است
ابراهیم صالحی (80 ساله – پیمان رنجبری)
مربی ورزشی: مجتبی حسینی

با توقف شب گذشته پرسپولیس مقابل هواداران، اکنون بهترین فرصت ممکن برای فرهاد مجیدی و تیمش است تا آبی ها در بازی خانگی خود پیروز شوند، فاصله خود را با رقیب دیرینه خود به عدد 8 برسانند و حاشیه امنیت خوبی برای دستان خود ایجاد کنند. و پاها

دو تیم استقلال و پیکان در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران به مصاف هم رفتند.

کارت قرمز:
رافائل سیلوا (41)

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی
عارف غلامی
رافائل سیلوا
صالح حردانی
جعفر سلمانی
زبیر نیکونفس
مهدی مهدی پور
عزیزبک امانوف (68-سبحان خاقانی)
امیرحسین حسین زاده (68- امیرعلی صادقی)
کوین یمگا (74- ارسلان مطهری)
رودی زستد (46- روزبه چشمی)
مربی ورزشی: فرهاد مجیدی

البته آبی ها برای رسیدن به این مهم باید تلاش زیادی کنند چرا که پیکان تاکنون هیچ شکستی در خارج از خانه متحمل نشده است. شاگردان مجتبی حسینی اگرچه در 5 بازی قبلی خود پیروز نشده بودند اما از تعطیلات روز فیفا و سال نو میلادی استفاده کردند و با انگیزه زیادی به مصاف استقلال رفتند تا اولین باخت فصل فیفا را رقم بزنند.مجید.


سرویس خبر شماره: 1818237 |
16 فروردين 1401 ساعت 22:24 |
30 137 امتیاز خبر|

8نظرات

فرهاد به دنبال افزایش فاصله است، حسینی به دنبال رکوردشکنی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران به مصاف هم رفتند. یک مسابقه بسیار مهم برای هر دو تیم و شکست هر یک از آنها یک رکورد منحصر به فرد خواهد شکست.

کارت زرد
سایه چشم بهروز نوروزی (53)

لحظات حساس:
دقیقه 2: اولین حمله جدی استقلال از سمت چپ انجام شد. پاس زمینی جعفر سلمانی به سمت دروازه توسط مدافعان پیکان دفع شد که توپ برگشتی به حسین زاده رسید اما ضربه پای چپ این بازیکن به مدافعان میهمان برخورد کرد و در خارج از زمین به یمگا رسید.بازی.
دقیقه 10: عارف غلامی پشت سر مدافعان به امیرحسین حسین زاده پاس داد و این بازیکن توپ را پشت محوطه جریمه برای آمانوف پرتاب کرد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13: غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن پیکان با یک ضربه محکم از راه دور دروازه استقلال را تهدید کرد اما حسینی با ضربه دیدنی زیر تیر افقی دروازه و کف دست واکنش نشان داد.
دقیقه 19: پیکان در همین صحنه دو موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشت. ابتدا شوت غلامرضا ثابت ایمانی توسط حسینی برگشت داده شد، سپس توپ دوباره به این بازیکن برخورد کرد که با یک پاس بسیار خوب محمد قاسمی نژاد را در موقعیت خوبی مقابل دروازه قرار داد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون آمد. . از هدف
دقیقه 33: حرکت خوب و ضربه دقیق و دیدنی جعفر سلمانی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رفت که ناصری سنگربان پیکان با واکنشی دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 49: حرکت دیدنی و تکنیکی آمانوف با ضربه ای از پشت محوطه جریمه همراه شد که وینگر ازبکستانی را به ثمر رساند.
دقیقه 52: حرکت خوب بازیکنان استقلال از سمت چپ با ورود حسین زاده به محوطه جریمه همراه شد. امانوف با یک پاس برگشتی توپ را تصاحب می کند که ضربه خطرناک ناصری سنگربان پیکان با توپ مواجه می شود.
دقیقه 53: شوت از راه دور امانوف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 55: فرار سریع حسین زاده و فرار این بازیکن از پشت خط دفاعی پیکان موقعیت بسیار خوبی برای استقلال ایجاد کرد اما پس از ورود به محوطه جریمه، بازیکن ضربه خود را آرام کرد و ناصری به راحتی مهار شد.
دقیقه 59: پاس چیپ منصور باقری به محمدعلی فرامرزی پشت مدافعان و آن بازیکن با حسینی تک به تک شد که ضربه او بسیار خطرناک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 60: لحظاتی بعد پیکان روی بالا بردن خطای استقلال موقعیت بسیار خوبی به دست آورد اما انتقال مدافعان آبی پوشان مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
دقیقه 69: سبحان خاقانی چند ثانیه بعد از ورود به زمین با شوتی از راه دور دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه این بازیکن با کمترین فاصله ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 73: پاس پشت خط دفاع و موقعیت عالی برای پیکان که مهمترین موقعیت بازی را به ثمر رساند. محمدجواد آزاده پس از عبور از حسینی در سمت راست صاحب توپ شد. این وقفه حسینی را به دروازه بازگرداند اما آزاده او را با پا زد اما توپ پس از واکنش فوق العاده حسینی به تیرک دروازه برخورد کرد و توسط مدافعان استقلال به کرنر برخورد کرد.

در حاشیه:
* کاروان تیم استقلال از ساعت 19:30 وارد ورزشگاه آزادی شد.
* تعدادی از هواداران استقلال بعد از اذان مغرب زمین و افطار بیرون از ورزشگاه فوتبال منتظر ورود بودند.
* سیدحسین اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن و پاسخگویی به احساسات هواداران وارد زمین شد. پس از او استقلالی ها روی سکو از علیرضا رضایی و بهزاد غلامپور دعوت کردند تا دروازه بان موآن و مربی دروازه بان های استقلال را تشویق کنند.
* هر دو تیم به طور همزمان برای گرم کردن وارد زمین شدند و بازیکنان استقلال مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.
* در حالی که استقلال در زمین بازی گرم می کرد، رافائل سیلوا با مربی بدنساز آبی ها شوخی کرد و قدرت بدنی خود را به رخ کشید.
* فریبرز محمودزاده ناظر این دیدار به بررسی گیت های الکترونیکی پرداخت و ورود تماشاگران به ورزشگاه را پیگیری کرد. هوادارانی که بلیت بازی را تهیه کرده‌اند می‌توانند با ارائه کد ملی و اینکه آیا دوز مورد نیاز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، از دروازه‌ها عبور کنند.
* در دقیقه 41 بازی رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال به دلیل خطا روی بازیکن پیکان از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت. در این صحنه هواداران استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند و فحاشی هایی صورت گرفت. در این لحظه فرهاد مجیدی، بهزاد غلامپور، بیژن طاهری و روزبه چشمی به سمت داور چهارم رفتند و به تصمیم داور وسط اعتراض کردند که داور چهارم از او خواست تا آرام شود.
* مدافع برزیلی استقلال از تصمیم داور مبهوت شد و به سرعت رختکن را ترک کرد.
* مصدومیت جزئی سیدحسین حسینی باعث شد تا داور به او اخطار دهد. در این صحنه عارف غلامی با قاضی محل درگیر شد.
* در دقیقه 45 بازی داور خطا به سود پیکان در زمین این تیم را اعلام کرد که اعتراض شدید هواداران استقلال را در پی داشت. در این صحنه فرهاد مجیدی ناراحتی خود را از اتفاق افتاده نشان داد و با درآوردن کت به نیمکت بازگشت. در این صحنه هواداران فرهاد مجیدی را تشویق کردند و با شعار استقلال تیم محبوب خود را تشویق کردند.
* پس از سوت پایان نیمه اول، هواداران استقلال به شدت به عملکرد داور اعتراض کردند. در حالی که تیم ها به سمت رختکن می رفتند، بهزاد غلامپور و روزبه چشمی در اعتراض به تصمیمات داوری با تیم داوری درگیر شدند اما در نهایت راهی رختکن شدند.
*در دقیقه 22 بازی مرحوم منصور پورحیدری مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گزارش لحظه ای دیدار استقلال و پیکان را در این صفحه از “مجله اخبار فوتبال” دنبال کنید:
بازی از هفته 24 فصل بیست و یکم لیگ برتر
سه شنبه: 1301/02/16; ساعت: 20:45
ورزشگاه: آزادی تهران / 15000 تماشاگر
گروه داوری: سیدرضا مهدوی / دستیاران: امیررضا عاشور ماهانی – احد سلطانی; داور چهارم: مرتضی منصوریان / ناظر: رضا سخندان