گزارش زنده: استقلال 0 – مس رفسنجان 0

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ جمعه:
10/09/1401; زمان: 15
ورزشگاه: ورزشگاه تختی آبادان
داور: امیر عرب براقی / کمک ها: حسن ظهیری و هادی طوسی; داور چهارم: ناصر جنگی/ ناظر: اسماعیل سفیری

داود نوشی سفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، جفرسون باهیا، مهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فراز امامعلی، محسن آذرباد و شیمبا

به گزارش مجله اخبار فوتبال، استقلال با جمعی از بازیکنان معلول و مصدوم در آزادی به مصاف تیم مبارز ربیعی می رود. استقلال در این بازی حردانی، محبی و مهری را به دلیل محرومیت و جلالی، غلامی و رضاوند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بلوز در هفته سیزدهم با تک گل یامگا در آبادان به 3 امتیاز شیرین رسید و در روز رویارویی پرسپولیس فاصله خود را با تیم برتر به صفر رساند.


سرویس خبر شماره: 1861921
ژانویه 09, 1401 در 03:52 ب.ظ
11.8 هزار |

18نقطه نظر

انگیزه قوی آبی ها برای قهرمانی در آزادی؛

مس اما در این فصل با وجود خروج نکردن از زمین به عنوان تیم پیروز، تنها یک شکست را در کارنامه خود می بیند. تنها شکست شاگردان ربیعی در آزادی و مقابل پرسپولیس بود. در هفته سیزدهم آنها در خانه مقابل ملوان متوقف شدند، مبارزه ای که در آن مس چه صادقی، مدافع ملوان، 3 امتیاز را از چنگ رفسنجانی خارج کرد.

لحظات حساس:
دقیقه 5: قائدی در سمت چپ توپ را پشت محوطه جریمه ارسال کرد که شهباززاده در آن حضور داشت و این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و پاس خود را به عقب فرستاد اما سلیمان زاده مانع از گلزنی آبی پوشان شد و توپ را دفع کرد.

1786252

شاگردان ربیعی در صورت پیروزی مقابل استقلال می توانند تا رده پنجم جدول صعود کنند و پشت سر گل گهر قرار بگیرند و آبی ها با پیروزی در این بازی موقتاً صدرنشین لیگ برتر شوند.

دقیقه 14: مهدی قائدی از سمت راست محوطه جریمه با ارسال دقیق توپ را به نقطه پنالتی فرستاد اما ضربه سر زبیر با اختلاف از کنار دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه 23: محسن آذرباد با نفوذ و پاس مرادمند توانست تک به تک شود اما ضربه آرام آن بازیکن از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.
دقیقه 30: شیمبا پس از جدایی از یزدانی و سیلوا وارد محوطه جریمه استقلال شد و با پاس رو به عقب توپ را به فراز امامعلی داد اما ضربه فراز به تور کومار دروازه حسینی برخورد کرد.
دقیقه 35: تله خوب شهباززاده، قیدی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه آرام او را نوشی صوفیانی مهار کرد اما توپ برگشتی به خود قیدی رسید و او با یک پاس رو به بیرون توپ را به سجاد داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. پس از ضربه زدن به مدافع برزیلی مس، وارد کرنر شد.
دقیقه 44: شوت فراز امامعلی از انتهای محوطه جریمه با اختلاف کمی از دروازه حسینی خارج شد.
دقیقه 1+45: پاس عرضی سلمانی از سمت چپ محوطه جریمه به زبیر رسید اما ضربه این بازیکن آرام بود و توپ به راحتی به نوشی صوفیانی رسید.

استقلال :

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

گزارش زنده: استقلال 0 - مس رفسنجان 0

رفسنجانی های من:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (28- سیاوش یزدانی)، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، سجاد شهبازادا، مهدی قیدی و ارسلان مطهری.

* حواشی:
* محمدحسین مرادمند در دقیقه 27 پس از ارسال توپ روی زمین افتاد و شدت مصدومیت به حدی بود که ساپینتو مجبور شد اولین تعویض خود را در نیمه اول انجام دهد.
* با تعویض اجباری مرادمتاد به دلیل مصدومیت، برای اولین بار زوج دفاعی رافائل سیلوا و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی استقلال شکل گرفت.
* سیلوا و آذرباد پس از دیدار در دقیقه 33 با هم درگیر شدند که با توجه به حضور به موقع داور بازی ختم به خیر شد.
* در نیمه اول ضربه شهباززاده به داخل محوطه جریمه با برخورد با دست جفرسون به کرنر رفت و در حالی که استقلالی ها همگی به پنالتی اعتقاد داشتند، عرب براقی کرنر را نشان داد و باعث اعتراض استقلالی ها شد.
* در پایان نیمه اول بین نیمکت های دو تیم درگیری رخ داد و کادر فنی دو تیم هنگام خروج از زمین با هم درگیر شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مربی: ریکاردو ساپینتو

سرمربی: محمد ربیعی

گزارش لحظه ای دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان را در همین صفحه از “ورزه سه” دنبال کنید: