دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد آینده ژائو فلیکس صحبت می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

همانطور که در گزارش شده است رسانه اسپانیایی، ASسیمئونه تکرار کرد که بهترین کار را برای اتلتی انجام خواهد داد، اما در را برای خروج از مهاجم نبست.

با توجه به تمایل خانواده گلیزر برای تحریم فروش باشگاه در ماه‌های آینده، این نوع معامله اقتصادی محتمل‌ترین مسیر برای تن هاگ برای به دست آوردن تقویت‌هایی که شدیداً نیاز دارد به نظر می‌رسد.

اگر یونایتد موفق به مذاکره بر سر مبلغ شود، فلیکس گزینه هیجان انگیزی را در خط مقدم سیال خود به تن هاگ ارائه می دهد و می تواند تفاوت بین کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده یا خیر را ثابت کند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی شب گذشته تیمش در لالیگا، درباره آینده ژائو فلیکس صحبت کرد.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/30/atletico-madrid-boss-diego-simeone-speaks-on-the-future-of-joao-felix-257221/ منبع:

گفته می شود یونایتد در حال گفتگو در مورد مبلغ قرضی است و طبق گزارش ها، اتلتیکو به دنبال 22 میلیون یورو و همچنین پرداخت کامل دستمزد بازیکنان است.

اگر انتقال به اولدترافورد در ژانویه محقق شود، به نظر می رسد یک قرارداد قرضی با انتقال دائمی در پایان فصل مورد بحث قرار گیرد.

این باعث شده است که فلیکس فرصت بازی کوتاهی داشته باشد و او اکنون آماده جدایی از مادرید است تا بتواند پتانسیل غیرقابل شک خود را برآورده کند.

اعتقاد بر این است که سیمئونه خوشحال است که فلیکس را در ژانویه جدا می کند، زیرا در اکثر بازی های فصل تیمش، آلوارو موراتا را جذب کرده است.

ضربه سر نقطه‌ای فلیکس شب گذشته در یک پیروزی سخت 2-0 مقابل الچه، تیم سیمئونه را شکست.

سیمئونه پس از بازی با مطبوعات اعتراف کرد که مطمئن نیست آینده این بازیکن 23 ساله چه خواهد بود.

ژوائو فلیکس؟ من به دنبال کسب بهترین ها برای باشگاه هستم، بعد از اتفاقاتی که باید بیفتد.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اریک تن هاگ و منچستریونایتد تحسین‌کنندگان و علاقه‌مندان زیادی برای جذب مهاجم پرتغالی هستند، اگر او جابه‌جا شود.