گلایه رئال از داوری کمپین علیه ما!

بازی دیروز با تساوی 1-1 به پایان رسید اما گل میگل گوتیرز که کاملا سالم به نظر می رسید توسط داور آفساید باور نکرد. تکرار این فیلم نشان می داد که مهاجم با فاصله در موقعیت مناسبی قرار گرفته و گل به هیچ وجه نمی تواند آفساید باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان بازی دیروز تیم های کاستیا (رئال B) و لیننسه، دسته سوم فوتبال اسپانیا، اتفاقی افتاد که شک رئال به داوران را به قطعیت تبدیل کرد. به گزارش مارکا، سران رئال مادرید به این نتیجه رسیده اند که کمپینی علیه این باشگاه در کمیته داوری تشکیل شده است.


سرویس خبر شماره: 1816969 |
07 فروردين 1401 ساعت 19:50 |
1,143 |

0نظرات

گزارش برند

گل مردود بازی دیروز بارها از شبکه رسمی رئال و از زوایای مختلف پخش شده است و دلیل این تصمیم داور برای مسئولان رئال قابل درک نیست. مارکا نوشت علیرغم شکایت رسمی، رئال مادرید امیدی به بهبود وضعیت داوری ندارد. آنها از وجود کمپین داوری علیه باشگاه اطلاع دارند



مجله اخبار فوتبال خارجی در رئال مادرید، آنها معتقدند کمپینی علیه باشگاه در کمیته داوران شکل گرفته است.

در یکی دو سال اخیر این اولین بار نیست که رئال علیه داوران موضع می گیرد. رئال همچنان معتقد است که فصل گذشته قهرمانی لالیگا را به دلیل ناعادلانه ای در بازی مقابل سویا از دست داد. اتفاقات گذشته و همچنین اتفاقات اخیر، رئال را بر آن داشته تا با لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، علیه داوران وارد عمل شود. مدینا کانتالهو، رئیس جدید کمیته داوران نیز روز گذشته شکایت جداگانه ای از داور دریافت کرد.