گل برزیلی ها برای پرتقال ها در برابر ذوب

شاگردان ربیعی توانستند در لحظات پایانی بازی را در دست بگیرند و با نتیجه یک بر صفر مقابل ذوب آهن به برتری برسند و به مرحله حذفی جام حذفی صعود کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مس رفسنجان که در این دیدار شروعی هجومی داشت با ایجاد حملات خطرناک سعی در گلزنی داشت اما موقعیت های این تیم به هدر رفت و سهل انگاری در زدن ضربات پایانی مانع از گلزنی شاگردان محمد ربیعی شد.

در طرف مقابل، شاگردان تارتار که بیشتر روی ارسال و حرکت از جناحین تمرکز داشتند، در شوت زدن به چارچوب دقت چندانی نداشتند و در نیمه اول فقط دو شوت زدند – زمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن که پس از دریافت گل با تعویض های مهدی تارتار به فرم هجومی تری بازگشت، در دقیقه 83 بهترین موقعیت گلزنی خود را به دست آورد و با اتفاق افتادن ضربه پنالتی مشکوک هند در محوطه جریمه مس رفسنجان، بازی ادامه پیدا کرد اما بازیکنان. این تیم نتوانست در مسی را باز کند.

مس رفسنجان که در دیدار مقابل ذوب آهن روش های مختلفی را برای رسیدن به دروازه حریف امتحان کرده بود و علاوه بر شوت از راه دور و ارسال به کناره ها برنامه داشت تا دروازه حریف را باز کند، در نهایت موفق شد روی ضربه محکم و دقیق مهاجم برزیلی خود که از زمین ضربه ای زد. پشت محوطه جریمه موفق شد اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مهمترین بازی روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم های مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان محمد ربیعی با برتری مقابل ذوب آهن به جمع 16 تیم پایانی جام حذفی راه یافتند.

گل برزیلی ها برای پرتقال ها در برابر ذوب

مس رفسنجان که این بازی را با ترکیب آخرین بازی هایش در لیگ برتر آغاز کرده بود در شرایطی به مصاف ذوب آهن رفت که مهدی تارتار از سه بازیکن جدید در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد و این شرایط باعث شد تا دو تیم حساب ویژه ای از خود به نمایش بگذارند. آنها جام حذفی را در اختیار دارند.


سرویس خبر شماره: 1864171
21 ژانویه 1401 @ 16:12 |
273 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیم تارتار برای اولین بار از لیگ برتر حذف شد.

لوسیانو پریرا که در بازی هفته گذشته در نیم فصل گذشته مقابل پیکان دو گل مس رفسنجان را به ثمر رساند، در دقیقه 71 بازی پلی آف امروز با حرکت به پشت محوطه جریمه تعمیر و شوت از زمین که با ناقصی همراه بود. سیو پارسا جعفری، دروازه بان جوان ذوبی ها پیش افتاد، او سقوط کرد و تا پایان مسابقه برتری خود را حفظ کرد.

ذوبی ها از روی یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ زمین بهترین فرصت را برای گلزنی داشتند، اما ضربه والی نادر محمدی که می خواست وارد دروازه مس رفسنجان شود و بازی را به تساوی بکشاند، ضربه سر حامد نورمحمدی را به طرز عجیبی با ضربه سر حامد نورمحمدی به بیرون آمد. بازی را کامل کنید تغییر نکنید