رسمی: مهاجم بارسلونا 2 جلسه محروم شد

لازم به ذکر است که بارسلونا در دو بازی آینده روبرت لواندوفسکی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امروز حکم نهایی دو بازیکن اعلام شد و 2 جلسه محروم خواهند شد. بنابراین تورس دو بازی بعدی بارسا مقابل ختافه در نیوکمپ و خیرونا (زمین حریف) را از دست خواهد داد و ساویچ نمی تواند اتلتیکو را مقابل آلمریا و وایادولید همراهی کند.

این داور در گزارش خود از درگیری این دو بازیکن نوشت که آنها در زمانی که برای توپ نمی جنگیدند با یکدیگر دعوا کردند و با گرفتن گردن یکدیگر جو بازی را برای چند ثانیه به هم ریختند.


سرویس خبر شماره: 1864175
21 ژانویه 1401 در 04:23 ب.ظ |
8.5 هزار |

2نقطه نظر

به دلیل درگیری بازی اتلتیکو بارسا

فران تورس که در دقیقه 57 به جای آنسو فاتی وارد زمین شد، برای مالکیت توپ با ساویچ در کرنر درگیر شد. در این درگیری شاهد انواع و اقسام شگردهای قانونی و غیرقانونی بوده ایم. چنگ زدن، سیلی زدن، کشیدن مو، تکان دادن و حتی گاز گرفتن! در حالی که پس از این اتفاق شاهد ادامه درگیری سایر بازیکنان دو تیم بودیم، داور داور خوزه مونوئرا تصمیم گرفت تورس و ساویچ را با کارت قرمز محروم کند.

1790426

فران تورس مهاجم بارسلونا و استفان ساویچ مدافع اتلتیکو مادرید از همراهی تیمشان در دو بازی آینده محروم خواهند شد.

رسمی: مهاجم بارسلونا 2 جلسه محروم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایق پایانی دیدار یکشنبه شب اتلتیکو مادرید و بارسلونا با تنش و درگیری زیادی همراه بود. اوج این ولتاژ را در دقیقه 2+90 دیدیم. جایی که درگیری شدیدی بین فران تورس و استفان ساویچ رخ داد و پس از کشتی گیری هواداران و کشتی گرفتن بازیکنان هر دو تیم، هر دو از آن خارج شدند.

1790425