گل محمدی: در کوپه مرویل تعجب نکنید


سرویس خبر شماره: 1863756
19 ژانویه 1401 @ 2:39 ب.ظ
533

0نقطه نظر

با آمدن هواداران انگیزه مضاعفی خواهیم داشت

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان سرخ پوشان گفت: سعید به چند روز استراحت نیاز دارد و شیخ احتمالا بعد از یک هفته به گروه تمرینی ما خواهد پیوست.

او در مورد حریفشان گفت: این یک بازی جام حذفی با تیمی قابل احترام اما ناشناخته برای ماست. برخی از بازی های آنها را دیده ایم و آنها در هشت بازی اخیر خود سه تساوی و 5 برد داشته اند و با آمدن سرمربی جدیدشان تغییر خوبی در ترکیب آنها ایجاد شده است. جام حذفی نیز جام شگفتی است و جای تعجب ندارد. ما باید هوشمندانه و هوشمندانه بازی کنیم. می خواستم بازیکنان برای بازی فردا تمرکز کافی داشته باشند و انشاالله با بازی رو به جلو و تمرکز کافی از این مرحله عبور کنیم.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی

یحیی درباره اهمیت جام حذفی گفت: ما با تمام وجود بازی می کنیم. جام حذفی برای ما مهم است و بعد از پنج بازی می توانیم جامی را کسب کنیم و نمی خواهیم این فرصت را از دست بدهیم. بازیکنان ما همه با انگیزه هستند و همه کیفیت خوبی دارند، اما ما واقعا سعی می کنیم از همه بازیکنانمان استفاده کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و وان پارس اصفهان گفت: بیش از همه دوست داشتم بازی با تماشاگر برگزار شود. ما واقعاً دلتنگ هوادارانمان هستیم، همه جای دنیا که الان با هواداران بازی می کنیم، به جز فوتبالمان. امیدوارم مسئولین از حضور تماشاگران اطمینان حاصل کنند. این فوتبال برای هواداران است. این شرایط کار ما را بسیار سخت می کند. بازیکنان و مربیان نیاز به انگیزه مضاعف دارند که با حضور هواداران در ورزشگاه ها می توان به آن دست یافت.

گل محمدی می گوید جام حذفی برای پرسپولیس بسیار مهم است و چون این دیدارها قابل جبران نیست، باید با تمرکز بازی کنند.

گل محمدی: در کوپه مرویل تعجب نکنید